Παρασκευή 3 Φεβρουαρίου 2012

Πρίγκηπας Δ.Ο.

Χαμός και μάγκας ρε φίλε. Σκοτώνω ζόμπι όταν βαριέμαι και ανθρώπους άμα θέλω να νιώσω in style και στ’ αρχίδια μου. Εδώ είναι δυτική όχθη μαλάκα και σε γαμάω. Τελείωσε ρε. Έχω 10 μηχανάκια και δικάζω σαν τους άλφα γάμα, γαμάω και σένα γιατί είναι ένα απλό και μονότονο πράγμα ρε μάπα. Εδώ βλέπουμε Περιστέρι στην τηλεόραση και χαιρόμαστε να τρώμε 50 πόντους από τον Παναθηναϊκό και μετά βγαίνουμε ναργιλέ, πίνουμε ρακόμελα, ακριβά, και είμαστε underground. Το ‘πιασες;;; Θα σηκωθώ να φύγω μου φαίνεται ρε σε σιχαίνομαι και κλαίω το βράδυ σπίτι που δεν πάτησα με το μηχανάκι μου το σκύλο που βρήκα στη Λένορμαν. Έχεις δει χειρότερο καριόλη από μένα ρε; Είμαι ότι πιο σκληρό διαθέτει η σκηνή της Αθήνας γιατί κάνω ποδήλατο και παίζω μπάλα 3 φορές το μήνα το πολύ. Ακούω και dubstep και σας γαμάω εύκολα με μπιτς και νότες που έχεις ξανακούσει μόνο παντού. Τι έγινε; Τι; Άμα γουστάρω σου κανονίζω καφέ και δεν έρχομαι. Όλη νύχτα είμαι Coffee και παίζω τίτσου και έχω γίνει και καλός γαμιόλη… Έχεις φάει προσφορά από Coffee να δεις τι θα πει underground hip hop σκηνή; Ακούω ΖΝ σχολή καριόλη και τάκαρο και μπαίνω στο αμάξι του φίλου μου και πάμε βόλτα. Κάποιες φορές φτάνουμε και κέντρο και βλέπουμε πουτάνες και είμαστε καλύτεροι. Τελείωσε. Δεν παίζω καν προ. ΤΟΣΟ γαμημένα γαμάτος είμαι. Cocorico έφαγα χτες και ήταν μπροστά. Κοτοπουλάδες έκοψα γιατί ανέβηκαν στα 5 και ξενέρωσα. Είσαι ντροπή ρε. Που μένεις Αιγάλεω; Σε γάμησα. Πήγα Θησείο μια φορά και μέθυσα και μετά έπεσα με το ποδήλατο σε ένα αμάξι. Και; Ποιος; Δεν φοβάμαι κανένα ρε, έχω γαμήσει τόσες γκόμενες που το πουλί μου απαιτεί αύξηση για να ξανασηκωθεί. Δίνω λεφτά για δώρα σε γενέθλια και όταν βγαίνω έξω μου πέφτουν ψιλά και δεν τα σηκώνω εκτός αν είναι από 10λεπτο και πάνω. Έτσι γαμάει το west coast της Αθήνας καριόλη οπότε πρόσεχε, γαμημένε κάνε πράξεις αν θέλεις να με πείσεις, που λέει και ο Ταραξίας. Τέρμα τελείωσε. Κατάλαβε το. Αυτοί είμαστε. Α!

http://www.youtube.com/watch?v=KyEZ9DI-zp0

1 σχόλιο: