Παρασκευή 7 Σεπτεμβρίου 2012

Στ' αρχίδια μου κωλόζωα


Ξεκίνησα να γράψω ένα(για χιλιοστή φορά) κλαψομούνικο, γκρινιάρικο, γελοίο και ανούσιο κείμενο. Αλλά δεν είχα θέμα. Τι ξενέρωμα. Αύριο κάνουμε(ή ας πούμε καλύτερα γίνεται) πάρτι. Σκατά. Μου τη σπάνε τα πάρτι που ανακατεύομαι κι εγώ. Και άμα δεν είναι ωραίο και γκρινιάζουν όλοι; Δεν μπορώ να τους ακούω καθόλου. Εμένα δε με νοιάζει και τόσο θα πιούμε, καμιά γκόμενα καλή θα έχει(τις μισές τις κάλεσα εγώ άλλωστε σαν γκομενιάρης ολκής), ευτυχώς την επόμενη μέρα δεν θα κάνω απολύτως τίποτα. Αλλά και πάλι. Η μόνη λέξη που χαρακτηρίζει τα συναισθήματα μου είναι: πφφφφφφφ. Πφ για το πάρτι αλλά και πφ για σας που θα το διαβάσετε γιατί ξέρω τι θα πείτε. Μην κάνεις έτσι, το κάνουμε για να περάσουμε καλά, όλο γκρινιάζεις, με τίποτα δεν ευχαριστιέσαι και τέτοιες μαλακίες. Ω γαμηθείτε μωρέ. Σπαστικοί. Χαζοχαρούμενοι. Δεν χαίρομαι όχι. Τι θα μου κάνετε; Να με αναγκάσετε δεν μπορείτε. Ούτε να με πείσετε να χαρώ με επιχειρήματα. Άμα γινότανε έτσι όλοι χαρούμενοι θα ήτανε. Είναι κανείς; Μόνο οι χαζοί. Χαζοί. Θα έρθω στο κωλοπάρτι και θα κάτσω σε μια γωνία και θα πίνω χωρίς να μιλάω σε κανέναν. Και όποιος έρχεται να μου μιλήσει θα κάνω ότι κοιμάμαι. Γαμημένοι με εκνευρίσατε τώρα. Και στ’ αρχίδια μου τι νομίζετε, αυτά που νομίζω εγώ φτάνουν και περισσεύουν. Ωραία. Τώρα που τα έβγαλα από μέσα μου μπορεί και να περάσω καλά αύριο.χαχαχαχαχααχαχαχαχαχ

2 σχόλια:

  1. tha xynw mpyres panw sou k tha valw enan barman na se koitaei perierga gia spasimo mouni!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πόσο με ζηλεύεις?πόσο με ζηλεύεις που εγω έχω ενα πραγματικό λόγο να μην εχω ορεξη να κάνω το πάρτι?
    (το οτι δεν θα φυγω εννοω)

    ΑπάντησηΔιαγραφή