Τετάρτη 19 Σεπτεμβρίου 2012

Διαλέγω την Μπίατριξ Κίντο




Ξέρεις, έχω κάνει πολλά πράγματα, πολλά καλά και κακά.
Αλλά ποτέ δεν έκανα κάτι που να σκοτώσει το πνεύμα μου.
Λοιπόν, βλέπω πολλούς ανθρώπους με ταφόπλακες στο βλέμμα τους.
Αλλά ο Σπρώχτης δεν νοιάζεται, αν θα ζήσεις ή αν θα πεθάνεις.

Κατάρα, στον Σπρώχτη.*


Μπορεί οι πρέζες να είναι αμέτρητες,
Και όλες τους με διαφορετικό τρόπο σε κρατάνε.
Σιχαίνομαι την πρέζα λέω κάθε βράδυ πριν κοιμηθώ,
Αλλά κάθε που ξυπνάω πάλι θα πιω και θα μασήσω.

Αν είχα τα λεφτά θα γέμιζα το κενό μου με λογής λογής ομορφιές,
Θα ήταν όλες μπουκώματα χαράς, στο πνευματικό μου στόμα,
Και τι χαρά τότε, τι απέραντη χαρά!

Δεν έπρεπε να ξέρω ποδήλατο, μου πήρε την υπομονή,
Και τώρα βιάζομαι να πάω κάπου να μη μου κορνάρουν,
Γιατί όσο μου φωνάζουν,
τόσο δεν θέλω να με κεράσουν από την τρίπολη.

Τα κόμικ σου τα λατρεύω και ας τα παρατάς από δω κι από κει,
Μου δίνουν ιδέες ζωντανές και χορευτικές,
Σαν και μένα παλιά, που έτρωγα ακόμα πιο πολύ
Αλλά δεν πείραζε τότε, θυμάσαι το ’10;

Δεν θυμάσαι είμαι σίγουρος κι ας στα έβαλα με το ζόρι στο κεφάλι,
Η μνήμη είναι επιλεκτική η πουτάνα,
Μπορεί να με επιλέγουν πάντα πρώτο και να το κέρδισα επάξια,
Αλλά η μνήμη σου δεν παίζει ποδόσφαιρο, σωστά;




*  The Pusher-Steppenwolf


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου