Δευτέρα 28 Ιανουαρίου 2013

Πολύ κρύο



Έξω πρέπει να έχει -20. Θα έπρεπε να χιονίζει ώρες τώρα. Κάθε φορά που κοιτάω έξω νομίζω ότι χιόνισε αλλά τελικά καταλαβαίνω ότι το άσπρο είναι το παχύ στρώμα σκόνης από τα τζάμια της μπαλκονόπορτας μου. Το κρύο ισχύει πάντως. Έξω έχει -20. Εδώ μέσα άντε να έχει -18. Κάνω αχνό με την ανάσα μου μέσα στο δωμάτιο μου και δεν έχω βγάλει τα ρούχα που φόραγα το πρωί γιατί θα πάθω κρυοπαγήματα. Τα δάχτυλα μου τώρα που γράφω μουδιάζουν. Συνήθως μου αρέσει το κρύο αλλά τώρα έχει αρχίσει να με κουράζει. Αυτό το συνεχές κρύο που νομίζεις ότι αν κάνεις μια απότομη κίνηση θα σπάσεις κανα κόκκαλο.
 Τελικά απ’ ότι φαίνεται ήμουν σωστός στις προβλέψεις μου. Χτες έκανα ένα πρόγραμμα με αυτά που πρέπει να κάνω για να μείνω ζωντανός και αποδείχτηκαν παραπάνω από αρκετά. Δεν το περίμενα. Θα τα κάνω πάντως. Χτες αγόρασα και ένα δώρο. Δεν έχω αποφασίσει αν τελικά θα το δώσω σε αυτόν για τον οποίο το πήρα ή απλά θα το δώσω όπου τύχει. Νομίζω θα έχουμε δύσκολο Φεβρουάριο.
Μου έκανες τεστ δηλαδή; Είπες να κάνεις μια δοκιμή να δεις αν σου κάνω ακόμα; Τι στον πούτσο δηλαδή; Και τώρα ντάξει, σιγουρεύτηκες ότι βαρέθηκες και όλα καλά; Απλά το χρώσταγες σε κάποιον, έτσι να πεις ρε παιδί μου ότι προσπάθησες, να έχεις τη συνείδηση σου καθαρή. Απογοητευμένος στην καλύτερη. Και τέρμα οι χάρες, αρκετά σε τάισα.
Νομίζω ξεχνάω να γράφω. Νομίζω ξεχνάω να σκέφτομαι. Νομίζω πολλά, δεν μπορώ να σιγουρευτώ για τίποτα. Αυτή η αβεβαιότητα με τρελαίνει. Απλά να έτρωγα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου