Τετάρτη 10 Απριλίου 2013

Όχι δεν με νοιάζει, δεν με τσούζει, χέστηκα, δεν με νοιάζει, δεν με ενδιαφέρει, είσαι μαλάκω που μου το είπες, δε δίνω μία, σκατά, χέστηκα, δεν με νοιάζει, δεν με νοιάζει, δεν με νοιάζει, δεν με τσούζει καθόλου, καθόλου, καθόλου, καθόλου, καθόλου, καθόλου, καθόλου, καθόλου, καθόλου, καθόλου, καθόλου. Και δεν έκανα καθόλου κόπι πέιστ. Και δεν με νοιάζει. Και δεν με τσούζει. Και είσαι μαλάκω που μου το είπες. Μαλάκω. Δεν θέλω να το μαθαίνω, δεν θέλω να το βλέπω, να το σκέφτομαι, είσαι ηλίθια, τώρα πονάω, τώρα νιώθω χάλια, τώρα άντε γαμήσου κι εσύ, τώρα άντε στο διάολο όλα, τώρα να πάει να γαμηθεί και το μάθημα που πήγα, και η αναλυτική μου και η κύστη μου και όλα. Δεν σου δείχνω τίποτα, δεν σου λέω τίποτα, δεν κάνω τίποτα, θα πεθάνω, θα κάτσω να πεθάνω, δεν με νοιάζει, δεν με νοιάζει, δεν με νοιάζει, δεν με νοιάζει, δεν με νοιάζει, δεν με νοιάζει, δεν με νοιάζει, δεν με νοιάζει, δεν με νοιάζει, δεν με νοιάζει, εγώ φταίω, εγώ φταίω, εγώ φταίω, εγώ φταίω, εγώ φταίω, εγώ φταίω, εγώ φταίω, εγώ φταίω, εγώ, εγώ, εγώ, εγώ, εγώ, εγώ, εγώ, εγώ, εγώ, εγώ, εγώ, εγώ, εγώ, εγώ, εγώ, εγώ, εγώ, εγώ, εγώ, εγώ, εγώ, εγώ, εγώ, εγώ, εγώ, εγώ, εγώ, εγώ, εγώ. Τώρα έχω τα νεύρα μου και φταις εσύ. Τώρα έχω κατάθλιψη και φταις εσύ. Τώρα δεν μπορώ να κοιμηθώ καλά και φταις εσύ. Τώρα είναι όλα χάλια και φταις εσύ. Τώρα, εσύ. Σε μισώ, σε σιχαίνομαι, με σιχαίνομαι, τη σιχαίνομαι, τη μισώ, τη θέλω νεκρή, τη θέλω αλλού, τη θέλω μακριά, τη θέλω σπαστικιά και άνοστη, τη θέλω αδιάφορη, τη θέλω διαλυμένη, τη θέλω αλλού, με θέλω νεκρό, σας θέλω να σκάσετε, δεν θέλω τίποτα, δεν θέλω τίποτα, δεν θέλω τίποτα, δεν θέλω τίποτα, δεν θέλω τίποτα, δεν θέλω τίποτα, δεν θέλω τίποτα, δεν θέλω τίποτα, δεν θέλω τίποτα, δεν θέλω τίποτα, δεν θέλω τίποτα, δεν θέλω τίποτα, δεν θέλω τίποτα, δεν θέλω τίποτα, τίποτα, τίποτα, τίποτα, παράτα με ντάξει. Παράτα με. Παράτα με. Κι άλλο. Κι άλλο. Παράτα με.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου