Τρίτη 27 Αυγούστου 2013

Αποφορά, αποφορά θανάτου και μου αρέσουν πολύ οι παρενθέσεις (μέρος 2ο) - υπότιτλος: Απεχθάνομαι Τα Κεφαλαία - υποϋπότιτλος: νιώθω ουδέτερα για την ψυχοπάθεια - Και τελευταίος *****τιτλος: Λατρεύω τη συμμετρία(σε όλες της τις μορφές)

Μας ξεγέλασα. Σκάσε, σκάω, σκας, βλέπω, βλέπεις, δες, φεύγω, φεύγεις, φύγε, αν, πως ,να, και, συν, ισχύει, κλειν'νταμ, αχχχχχ... λαδόκαμπος.

Σχεδιάζω να γράψω λέξεις στην τύχη και να δω αν θα είναι τυχαίες τελικά.

λοιπόν αρχίζω

τρία γράμματα φως ψυχή παπαρίζου ζιγκολό θανάσης ονόματα και αριθμοί κάτι δανεικό κάτι μπλε παντρειές και τα συναφή χωρίς λόγο και αιτία επαναστάτες αφού όλα είναι καλά παμ ντι νταμ ντι νταμ όταν είναι η ώρα για το γεύμα είναι που τους ακούω να μιλάνε σαν και μένα να μιλάνε και να λένε πως πεινάνε στίχοι στιχάκια για τα τόσα τα παιδάκια που με βλέπουν και γελάνε αδικία δεν τους ρίχνω κάτι θα 'δαν και πονάνε γιατί γελάς γελώ γελά και η προστακτική μας χαιρετά σαν αητός χωρίς φτερά εγώ τον γράφω με ήτα μη μου τη μπαίνεις γιατί θα σου κλείσω σουίτα στο ραπ τα χρωστάω όλα θα πεθάνεις αν δεν κάνεις ραπ σύντομα σε προειδοποιήσα μην πεις όχι εγώ δεν λέω όχι αν είναι όμορφη η αντίπαλος μου στα γκούντις μια φορά είχε κάνει λάθος παραγγελία και δεν με πείραξε επειδή την είχα ερωτευτεί για κανα 2λεπτο  που την είδα και μετά την ξέχασα ασφαλώς πέρασαν χρόνια απο τότε το θέμα είναι αν πέρασαν μέσα μου αν άλλαξα αν με ρωτάς δεν ξέρω αλλά δεν ξέρω πολλά γνωρίζω μόνο για όσα ρωτώ και δεν ρωτάω για τίποτα δεν μ αρέσει να σου μιλάω μ αρέσει να μιλάω μόνος μου γιατί δεν μου φέρνω αντίρρηση ποιός να ξέρει πόσο γρήγορα έγραψα μέχρι εδώ σταμάτησα μόνο για 1-2 δευτερόλεπτα και για να βάλω τους αριθμούς γιατί απο γράμμα σε αριθμό αργώ κι εγώ και η Αργώ με τους αργοναύτες και το δέρας που δεν ξέρω αν έμαθες τα νέα αλλά θα μας φάει τους πελάτες

τώρα κόλλησα για λίγο

μισό αν διορθώσω τα παραπάνω λίγο και επιστρέφω για μια ακόμη προσπάθεια

διόρθωσα

αξιοσέβαστος μικρός αριθμός λαθών

πάμε ξανά

λοιπόν αρχίζω

διατάσεις πόδι αρχίδια και πόνοι παντού λες και φταίει η ηλικία ανόητα αν είναι έτσι γιατί δεν πονάνε όλοι μόνο εγώ πονάω και μαζί μου όλοι όσοι με βλέπουνε να γελάω σα χαζό το χρωστάω στη φίλη μου αυτό που βαριόταν στα άπειρα μόρια όχι κάτσε εγώ βαριόμουν τελικά ή έτσι έστω νόμιζε αλλά έκανε λάθος δεν βαρέθηκα στιγμή ποτέ εκεί πάνω μόνο μια φορά που δεν θυμάμαι ποιά είναι ίσως να μην υπήρξε και ποτέ αλλά αυτά πέρασαν πέρασα κι εγώ και τώρα θα γιατρευτούμε από αλλού και σιγά τα λάχανα δηλαδή έχω περάσει χειρότερα εγώ που με βλέπεις έχω πέσει με το ποδήλατο και ήμουν στο τσακ αλλά δεν έκλαψα γιατί το 'παιζα άντρας και τότε και γενικά και στον ερυθρό που πέθανε ένας δίπλα μου πολύ άντρας τι αν σου πω αλλά πέρασε κι αυτό και έγραψα ξανά κείμενα και τα δημοσίευσα και τα είδατε και τα είδανε και τα είδα κι εγώ και τα βλέπουνε όλοι και κλαίμε όλοι μαζί για τη μοναξιά που νιώθουμε και δεν υπάρχει σωτηρία και κλάψτε γαμώ την πουτάνα μου που λέει και ένα κείμενο μου γιατί οι αυτοαναφορές είναι και γαμώ και χιπ και γουατέβερ πάλι καθυστερώ γιατί και τα γκρίκλις είναι σκατά σιχαίνομαι τα πάντα σήμερα αύριο χτες κάποιες μέρες της εβδομάδας και σιχάθηκα σήμερα που βλέπαμε βίντεο γιατί ο κόσμος έχει σαπίσει από τα μέσα του και ανέβάζει στο γιουτιουμπ μαλακίες και είναι απαράδεκτα όλα και μα καλά δεν κάνετε εμετό που υπάρχουν αυτά ποιος πολιτισμός και αηδίες ξεπεσμός και σκατά παντού και θες να πεις ένα τραγούδι που μοιάζει σοβαρό και ντρέπεσαι γιατί θα σε δουλέψουν όλοι θα σε κατεβάσουν στο επίπεδο τους και θα σου λένε οτι είσαι καραγκιόζης και θα είσαι γιατί αφού είναι όλοι ζώα εσύ γιατί το παίζεις άνθρωπος και δεν ισχύει γιατί ναι υπάρχει αντικειμενικό και το ξέρω εγώ και κάποιοι άλλοι και υπάρχει και θα το πιστεύω μέχρι να πεθάνω και γαμιέστε ρε τσάκωνα πες ναι γιατί αθλούμαι πρόβλημα α πρόβλημα έ το πα και πριν άντε γαμηθείτε δεν έχω πρόβλημα με κανέναν και ούτε έχω να χάνω γιατί αλήθεια πεισμώνω και ο θυμός μου παντα μένει μέσα στο γήπδο γιατί ειμαι πολιτισμένος κωλόζωα

αυτά

υπήρχαν κι άλλα αλλά τα χέρια μου δεν φτάνουν το μυαλό μου ούτε στη μισή ταχύτητα

"ρε μαρία; αφού ήταν έτσι γιατί δεν το χαλάγαμε τόσα χρόνια;"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου