Τρίτη 3 Σεπτεμβρίου 2013

https://www.youtube.com/watch?v=GwDpCiKBRHQ



Χάνω το χρόνο μου. Αλλά ο χρόνος μου δεν είναι πολύς. Διάβασα ότι όλα καταλήγουν στο χρόνο. Μου τη δίνει όμως η λέξη όλα.

Πονάει το πόδι μου. Πονάει. Γιατί δεν φτιάχνει; Φτιάξε. Είσαι δυνατό και σε συμπαθώ. Φτιάξε.

Είσαι σε ένα 24ωρο μαγαζί. Και κάνει κρύο. Βασικά, το κάνει κρύο είναι σχετικό. Κρυώνεις. Γιατί δεν ντύθηκες καλά, είναι πολύ κοντά το σπίτι σου που είπες ότι δεν πειράζει. Και όντως δεν πειράζει που κρυώνεις. Θα σου περάσει όταν πας σπίτι και θα σκεπαστείς. Θα κάνει ζέστη στη κουβέρτα σου μέσα. Θα νιώθεις ωραία. Θα σου φτάνει για σήμερα. Μέχρι τότε όμως, στο μαγαζί. Παίζεις ένα παιχνίδι που δεν αρέσει σε κανέναν άλλον και η ώρα περνάει. Δεν χαίρεσαι, αλλά δεν λυπάσαι κιόλας. Καταφέρνεις αυτό τουλάχιστον. Αύριο δουλεύεις, βασικά σε 5 ώρες δουλεύεις, αλλά δεν μπορείς να κάνεις κάτι για αυτό. Μόνο να πας, να δουλέψεις, να γυρίσεις, να κοιμηθείς και να ξαναπάς. Δεν θες αυτό, το γνωρίζουν πια όλοι σου οι γνωστοί, φίλοι, συγγενείς και γενικά το γνωρίζουν όλοι όσοι είχαν την ατυχία να σου μιλήσουν τον τελευταίο καιρό. Δεν μπορείς να τους το ξαναπείς. Προσπάθησες σήμερα να το ξαναπείς αλλά δεν βγήκε, ευτυχώς. Δεν θες αυτό αλλά το κάνεις. Και δεν μπορείς να ακούς τις φωνές αυτών που κάνουν ό, τι θέλουν στη ζωή τους γιατί είτε λένε ψέματα, είτε τους μισείς, είτε δεν μπορείτε να συνεννοηθείτε, είτε οτιδήποτε. Πάντως δεν μπορείς. Αρκετά άκουσες πόσο άδικο έχεις που παραπονιέσαι. Και σίγουρα, αρκετά άκουσες πόσο δεν χρειάζεται να ζεις τη ζωή σου έτσι. Μόνο από τον εαυτό σου δέχεσαι παρατηρήσεις γιατί μόνο αυτός ξέρει πως περνάς.

Κούρασε η γκρίνια. Κούραση. Κουράστηκα. Κουράστηκα να μη βρίσκω ξε. Κούραση. Κούραση. Αυτά ξέρεις, θα τα έλεγα σε κάποιον σήμερα αν μπορούσα, δεν φταίει η ευκολία του μπλογκ. Κανείς δε φταίει. Τίποτα. Όλα γίνονται για κανένα λόγο, όλα γίνονται στην τύχη, οπότε πως μπορείς να παραπονιέσαι για την τύχη;

Αύριο θα πονάει το πόδι μου ακόμα. Αλλά δεν θα παραπονεθώ στη δουλειά γιατί κανείς δε μ’ αγαπάει εκεί, θα εκμεταλλευτώ την αγάπη όταν γυρίσω σπίτι. Θα ρουφήξω ενέργεια από σας, θα είμαι βρικόλακας.

Πάω για ύπνο γιατί δεν έχω κάτι καλύτερο να κάνω. Αυτό σκέψου μόνο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου