Δευτέρα 18 Νοεμβρίου 2013

Ψευδαίσθηση παρέας ενώ κοιμάσαι και κοιμάμαι



Αυτό δεν έχει καμία σχέση με σένα. Εγώ δεν έχω καμία σχέση με σένα. Εγώ δεν έχω καμία σχέση με κανένα άλλο μυαλό. Κάνω παρέα με τον εαυτό μου τώρα. Είναι αυτοί που κάνουν παρέα με σένα και αυτοί που κάνουν παρέα με τον εαυτό τους. Εγώ τώρα κάνω παρέα με τον εαυτό μου.
Μόνο με τον εαυτό μου. Α, ούτε αυτό έχει σχέση με σένα. Βλέπεις φαντάζομαι ότι αυτά τα τραγούδια σημαίνουν κάτι, με συνδέουνε με κάποιους ανθρώπους, αλλά δεν ισχύει. Με συνδέουνε με μένα. Με αναμνήσεις δικές μου, με προσωπικά μου θέματα. Δεν έχεις καμία συμμετοχή. Οπότε αυτή η μέρα θα είναι η τελευταία μου, όχι η τελευταία μας.
Αυτό όμως έχει σχέση με κάποιον. Δηλαδή, δεν θέλω να έχω σχέσεις με κοντινούς ανθρώπους, αλλά με ενδιάμεσους ή με άγνωστους θέλω. Δεν ξέρω πως γίνεται. Θέλω να αλλάξει ο κόσμος, να γίνει ομορφότερος, αστραφτερός, λευκός, καθαρός, δίκαιος, ευτυχισμένος, να γίνει σημαντικός, να βρέχει όσο χρειάζεται, να παίζουμε όσο θέλουμε, να καλλιτεχνούμε όποτε γουστάρουμε, να γίνει ο κόσμος ένα έργο τέχνης θέλω αλλά δεν θέλω να αλλάξω εγώ. Θέλω να φτιάξω κάτι άσπρο από το μαύρο μου.
Να, κάτι τέτοιο εννοώ. Μπορείς να το γράψεις, μπορείς να το πεις, μπορείς να το δείξεις αλλά τίποτα δεν το λέει καλύτερα από ένα τραγούδι, σωστά; αλλά μπορείς να το γράψεις, να το πεις, να το τραγουδήσεις αλλά δεν μπορείς να το κάνεις. Αν πάρεις από μαύρο, μαύρο θα φτιάξεις όσο και να προσπαθήσεις.
                Μπουκόφσκι! Μπουκόφσκι! Σε φωνάζουν να πολεμήσεις, δεν ακούς; Σε φωνάζουν να πεθάνεις, δεν ακούς; Τι θα πει είσαι νεκρός; Δεν μου φαίνεσαι για νεκρός εμένα. Μόνο λίγο υποτονικός ίσως. Δεν πειράζει, τη δουλειά σου θα την κάνεις. Θα σου έλεγα να μη στεναχωριέσαι αλλά μάλλον είναι αργά και για αυτό. Θα σου έλεγα να προσπαθήσεις να χαρείς αλλά μάλλον είναι και για αυτό αργά. Θα σου έλεγα να αφήσεις τον ήλιο να σε ζεστάνει, να σε καλοπιάσει, να σε πάει σε μια ωραία ωραία ακτή, σε ένα ωραίο καλοκαιρινό, ξένο τοπίο αλλά, σε φωνάζουν και δεν φταίω εγώ, είμαι απλά αυτός που λέει τα ονόματα, και αυτός είναι απλά ο οδηγός και αυτός απλά ο λοχαγός, κανείς δε φταίει, εσύ κατατάχτηκες, εσύ ήρθες εδώ, εσύ πρέπει να φύγεις.
                Κάπου εδώ εννοούσα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου