Δευτέρα 4 Νοεμβρίου 2013

http://www.youtube.com/watch?v=CtlKNnrRdSs (επειδή πρέπει να κάνετε και κάτι, για αυτό)



Πολύ καλύτερα έτσι. Πολύ καλύτερα έτσι.

Στο Βαγγέλη αρέσει ο αναστεναγμός μου όταν φεύγουμε μαζί από τη δουλειά. Δεν καταλαβαίνω τι του αρέσει. Που ανακουφίζομαι τόσο πολύ που φεύγω; Ή που αναστενάζω επειδή δουλεύω και αύριο; Αλλά! Αρκετά με αυτό το θέμα, σας έπρηξα νομίζω.

Αλλάζω θέμα.

Μισό να σκεφτώ. Και να απαντήσω και στο Σκάιπ.

Υπερρεαλισμός(σκέφτηκα).

Έψαχνα να βρω ταινίες να κατεβάσω(στο πίσω μέρος του μυαλού μου). Και ταυτόχρονα τακτοποιούσα τα αρχεία του υπολογιστή μου(στο μπροστά). Και είδα ένα παλιό πρόγραμμα των νυχτών πρεμιέρας. Το έβαλα στη σωστή του θέση(στην επιφάνεια εργασίας για να το θυμάμαι) και το άνοιξα από περιέργεια να δω ποιες ταινίες είχα δει τότε(2011). Κοιτάζοντας είδα διάφορες ενδιαφέρουσες που θα τις κατεβάσω κάποια στιγμή(ποτέ). Και σήμερα βλέποντας ένα καλό βίντεοκλιπ ντυμένο με ένα κακό τραγούδι θυμήθηκα μια συγκεκριμένη. Το στόρι(ή το τζάμι αν θέλετε) ήτο(όπως το έγραφε γιατί δεν την έχω δει) ήτοι είναι (ή ήταν)(απλά γελάω) ότι ένας άνθρως(ήτοι άνθρωπος και ναι ήταν άνθρωπος) συναντά ένα τζίνι και του δίνει(το τζίνι)3 ευχές. Και αυτός κάνει αμέσως τις πρώτες 2. Ζητά ένα μηχανάκι και άπειρη βενζίνη.

Και σκέφτομαι.

Πόσο καλές ευχές μπορεί να είναι αυτές; Τις βρίσκω εξαιρετικές, πολύ διασκεδαστικές και σίγουρα τώρα που πήρα την ιδέα αν μου δώσουν και μένα 3 ευχές(ένα τζίνι) οι 2 πρώτες θα είναι αυτές. Αυτός κράτησε και μια για το μέλλον. Τώρα πραγματικά, τι άλλο θα μπορούσες να χρειαστείς; Αλλά! Αρκετά με αυτό το θέμα, σας έπρηξα νομίζω.

Αλλάζω θέμα.

Μισό να σκεφτώ. Και να απαντήσω στο Σκάιπ(όντως!)

Σουρεαλισμός^   =1

Κάθε μου λέξη είναι ένας αριθμός, πόσους αριθμούς ξέρεις; Πόσες λέξεις ξέρεις; Γιατί συνδέω κατευθείαν το σουρεαλιστικό με την ταχύτητα, μοιάζουν άσχετα. Α ναι, σωστά, δεν κάνω αυτό προσπαθώ να έχω ταχύτητα στο γράψιμο για να μου βγει το σουρεαλιστικό στοιχείο, ώπα αυτό σημαίνει πως η αυθόρμητη πλευρά του ανθρώπου είναι σουρεαλιστική δηλαδή τα ένστικτά μας έχουν σουρεαλιστικό χαρακτήρα άλλα είναι λάθος και τα μισούμε ή μήπως είναι αυθεντικά και πρέπει να τα υπακούμε; Τίποτα δεν πρέπει να υπακούμε ναι ξέρω το κόμπλεξ όλων σας με την πειθαρχεία αλλά ένιγουέι ας μιλήσουμε υποθετικά.

Παύση – διόρθωση – αλλαγή τραγουδιού – άσχετες σκέψεις – συνεχίζω.

Είναι δύσκολο πια να ονομάσεις κάτι σουρεαλιστικό, μοιάζει σαν να έχουν γίνει όλα λίγο πιο πιθανά. Ανοίγουν οι ορίζοντές μου ή κλείνουν του κόσμου οι ορίζοντες Τομ; Ποιος είναι ο Τομ; (γυρνάς απότομα από την άλλη, κάνεις πως σε παρακολουθούν, ξαναγυρνάς μπροστά και ο άλλος φοβάται γιατί νομίζει πως είσαι τρελός, που να του εξηγήσεις ότι η τρέλα σου είναι μεταδοτική, θα το καταλάβει όταν αρχίσουν να τον παρακολουθούν κι αυτόν. Όταν με πυροβολήσουν και μένα θέλω να κάνετε σαν να είναι κρίμα. Μόνο εγώ κι εσείς θα ξέρουμε ότι δεν είναι)

Σσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσς

Δεν κοιτάω πίσω μου επειδή είμαι παρανοϊκός. Μάλλον το αντίθετο.

Α και όλοι στην απεργία, 6 Νοέμβρη ή όποτε

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου