Πέμπτη 23 Ιανουαρίου 2014

Αν ξέχασα κάποιους, συγγνώμη



Έχω μια φίλη που παλιά την έκανα παρέα στ’ αλήθεια μετά όχι και τώρα θέλω να την κάνω και δεν μπορώ και έχω και ένα φίλο που είμαστε φίλοι αλλά δε βλεπόμαστε και έχω μια φίλη που τα χει μ’ ένα φίλο και πιο πριν ήταν φίλοι και έχω και μια φίλη που βάζει μουσική και τη βλέπω που και που και έχω και μια φίλη που μου βάζει μουσική αλλά δεν τη βλέπω και τόσο και έχω και ένα φίλο που έλειπε και τώρα που γύρισε δεν τον είδα και έχω και ένα φίλο που λείπει αλλά τον είδα και έχω και ένα φίλο που τον βλέπω αλλά πιο παλιά τον έβλεπα πιο συχνά και ένα κι ένα φίλο που πάω σπίτι του και έχω και μια φίλη που κάνουμε αγάπες και έχω και μια άλλη φίλη που τη βλέπω σχετικά συχνά και πηγαίνουμε περίπατους και έχω και μια φίλη που θα πάω μεθαύριο σ’ ένα βουνό και τη συμπαθώ πολύ αν και δεν τη βλέπω πολύ και έχω και μια άλλη φίλη που το σπίτι της βρωμάει αλλά οι φιλίες νικάνε τις μυρωδιές και έχω και μια φίλη που τρώγαμε μακ ντόναλντς μαζί παλιά και έχω κι ένα φίλο που για χάρη του πηγαίνω σε άσχημα μέρη και έχω κι ένα φίλο που όπου τον βρίσκω τον κάνω να μη θέλει να με κάνει παρέα κι έχω και κάτι φίλους που όταν τους βλέπω χαίρομαι αλλά δεν ξέρω αν χαίρονται και αυτοί και έχω και ένα δυο φίλους που μένουν μακριά και όταν τους βλέπω χαίρομαι τόσο αλλά αυτοί θα τους έλεγα αδιάφορους σαν φίλους προς εμένα και έχουν και μια φίλη αυτή που εγώ την έχω τόσο φίλη και αυτή δε μ’ έχει αλλά καθόλου δεν την κατηγορώ και έχω κι άλλη φίλη που φωνάζει συνεχώς και άλλο φίλο που τώρα μιλάμε πιο πολύ και έχω και άλλους φίλους, όλοι καλά παιδιά, τους συμπαθώ. Αυτοί δε με συμπαθούνε και τόσο. Μάλλον δεν τους δίνω αρκετή σημασία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου