Δευτέρα 14 Σεπτεμβρίου 2015

https://www.youtube.com/watch?v=WOhUcGlWfgE

Αναμένω. Αναμένο.Μενο.

Πες μου ένα μέρος, οποιοδήποτε, πες μου μια οδό, ένα μαγαζί, μια γέφυρα, ένα λόφο, ένα βουνό, μια πινακίδα, ένα μπαρ, ένα εστιατόριο, μια στάση μετρό, μια στάση λεωφορείου, ένα λεωφορείο σκέτο, ένα βαγόνι του ηλεκτρικού, ένα διάζωμα, μια πλατεία, ένα πεζοδρόμιο, έναν πεζόδρομο, πες μου συντεταγμένες, δώσε οδηγίες, πες μου δυτικά, πες μου ανατολικά, πες μου κάπου και αφού μου πεις το κάπου πες μου πότε, πες μια ώρα, πες μια μέρα, πες ημερομηνία, πες ξημέρωμα, πες μεσημέρι, πες ηλιοβασίλεμα, πες με την ανατολή του φεγγαριού, πες μου οτιδήποτε και θα 'ρθω, βάλε μου δύσκολα δε με νοιάζει, στείλε με μακρυά, στείλε με κοντά, στείλε με να περπατήσω μίλια και χιλιόμετρα και μίλια και εγώ, μην ανησυχείς θα έρθω, όπου κι αν μου πεις θα πάω στο μαγαζί του θείου μου, θα βγάλω το ποδήλατο και θα έρθω, δε με νοιάζει που είμαι τόσο κουρασμένος, δε με νοιάζει που το ποδήλατο μου, κι αυτό δεν την παλεύει και πολύ, θα ξεκινήσω και άμα ξεκινήσω δεν θα σταματήσω μέχρι να έρθω, θα πηγαίνω στο δρόμο και θα πηγαίνω γρήγορα ακόμα κι αν έχω πολύ ώρα μέχρι το ραντεβού μας, δεν θέλω να μου φύγει η όρεξη, κατάλαβες; θα πηγαίνω και αν φτάσω νωρίτερα θα κάτσω σε ένα σημείο και θα περιμένω και θα ακούσω μουσική και όσο θα ακούω μόνος μου ξέρω σίγουρα πως θα μου χαλάσει η διάθεση γιατί πάντα μου χαλάει όταν κάθομαι μόνος μου, ειδικά αν ακούω μουσική αλλά παρόλα αυτά θα είναι χειρότερα από το να περιμένω σπίτι, καλύτερα να περιμένω έξω, καλύτερα να έχω κάποιον να δω, καλύτερα να νιώθω πως κάποιος θέλει να με δει, κατάλαβες; τώρα βγήκε όλο το μυστήριο, αυτό είναι όλο, απλά θέλω κάποιος να θέλει να με δει, όχι να τον πρήζω εγώ να βγει, να με αναγκάσει αυτός να πάω να τον βρω, να μου πει, ρε, είμαι εκεί, θα είμαι εκεί, έλα, τώρα, ξεκίνα, θέλω να σε δω, θέλω να συζητήσουμε για οτιδήποτε ή για αυτό κι αυτό, άντε ακόμα σπίτι είσαι; ξεκίνα, ξεκίνα και στο δρόμο πάρε μου και μια σοκολάτα.

δυστυχώς όμως


https://www.youtube.com/watch?v=Iqzo_tR07Ho

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου