Κυριακή 21 Φεβρουαρίου 2016

Πονάει η μούρη μου αγριεμένο γλυφαδιωτάκι

Ναι, κανονικά θα έπρεπε να στο στείλω αυτό, εσένα, όχι να το δεις (αν το δεις) από δω αλλά κανονικά θα πρεπε να συμβαίνουν πολλά πράγματα και δε συμβαίνουν και θα πρέπει όλοι μας να ζήσουμε με αυτό. Επίσης δεν μπορώ να σου στείλω τίποτα γιατί το να σου στείλω ή να σε πάρω θα είναι το αντίστοιχο του να σε πιάσω από τον ώμο ένω απομακρύνεσαι και να σου πω, περίμενε, θέλω να σου πω. Και φυσικά δεν μπορώ να το κάνω αυτό γιατί νομίζω οτι η μούρη σου θα ξυνίσει και θα σκεφτείς από μέσα σου: ¨αμάν αυτή η μυξοκλάψα σου αγόρι μου, άσε με να βρω κάτι καλύτερο, κούρασες. Και φυσικά θα έχεις δίκιο.

Όμως δεν μπορώ να κοιμηθώ ειδικά αφού μιλήσαμε στο βάιμπερ και η αλήθεια είναι αυτή: μου έχεις λείψει. Και τι; είναι η απάντηση στη φτη΄νη μου εξομολόγηση. Τίποτα αλλά αφού δεν μπορώ να σε πιάσω από τον ώμο και να στο πω το αναφ/ερω εδώ και για να το δεις (γιατί δεν πρέπει να λέμε ψέμματα) αλλά και γιατί μου είναι ειλικρινά αδύνατον να αντέξω το μυαλό μου αυτή τη στιγμή, εκνευρίζομαι, το κεφάλι μου πονάει και παρόλο που όντως είχα πέσει για να κοιμηθώ, δεν μπορώ.

Και δεν μπορώ γιατί μου ρχεται στο μυαλό η περιγραφή μιας τυχαίας συνάντησης και μια σατανικής σύμπτωσης και ένα γαμώ το χριστό μου γαμώ. γαμώ τοχριστό μου γαμώ. Είπαμε πονάει το κεφάλι μου. Σε είδε και ήταν σα να σε είδα και το τι είδε και το τι είδα δεν έχουν πολύ σημασία. Και το τι σκεφτόμουν και τι τι ισχύει οπάλι δεν εχει σημασία. Σημασία έχει αγόρι μου ότι με είπες τζωρτζ.

Αυτό έχει σημασία. Πόσο παράξενο αυτοί που θέλουν να απομεκρυνθούν ή απλά απομακρύνονται να επιλέγουν εκείνη την ώρα για να χρησιμοποιήσουν υποκοριστικά. Δεν υποτίθεται πως το γιωργάκης και το τζωρτζ και το γιωργάρας είναι για αυτούς που είναι πιο κοντά σου.; Κι όμως δεν ξαν'άνιωσα πιο μακριά απ όταν με αποκάλεσες κάτι άλλο πέρα από το όνομα μου.

Δεν είμαι θυμωμένος.

Είμαι πάρα πολύ στεναχωρημένος.

Είμαι πάρα πολύ στεναχωρημένος.

Είμαι πάρα πολύ στεναχωρημένος

είμαι πάρα πολύ στεναχωρημένος

είμαι πάρα πολύ στεναχωρημένος
είμαι πα΄ρα πολύ στεναχωρημένος
είμαι πάρα πολύ αστεναχωρηξμέβνος
είμαι πάρα πού στεναχωρημένος

είμαι πάρα ποούνστεναχωρημένος
είμαι πάραπολύ στεναζχωρημένος είμασιτε πάραπολύ στναχωρη΄νεος είμαι πα΄ραπολύ στεναχωρημένος έιμαι παρανπολύ σντσνχωρημένος
είμαι [πάρα πο΄λυ στενχωρηνέβνος είμαι παραπολύ στςνσψρημ΄νεονςείμαι παραρποπ΄λύστενχωρηένος είμαι γαμωωτο χριστ'ό μουνκλσδφωόσδω'π

1 σχόλιο: