Κυριακή 1 Μαΐου 2016

Κι όσο για τους υπολοιπους, συγγνώμη, προσπαθώ ακόμα.

https://www.youtube.com/watch?v=m-0H4HOATOM

Φυσικά και δεν έχουν φτάσει σε ποσότητα τα, αφιερωμένα σε σένα, λογοτεχνικά μου έργα αυτά που προορίστηκαν-προορίζονται για τη Μαρία Α. (εφόσον δεν είναι παρούσα μπορούμε να λέμε το όνομά της δημόσια i guess). Όμως, με τρόμο συνειδητοποιώ οτι έχουν φτάσει επικίνδυνα κοντά. Πριν κάποιες μέρες έφτασε η απόσταση στο παρά ένα και μάλιστα το τελευταίο πράγμα που έγραψα για σένα ήταν αρκετά καλό, να το ξέρεις.

Γνωρίζω οτι οι δρόμοι που ακολουθούμε καταλήγουν πολύ μακριά ο ένας από τον άλλον, κι ας ξεκινήσαμε κοντά (ή έτσι νομίζω εγώ). Γνωρίζω επίσης οτι, όσο περιτριγυρίζω τους γύρω σου με τους ίδιους σκοπούς η περίπλεξη θα γίνεται και χειρότερη. ΠΑΡΟΛΑ ΑΥΤΑ να πω εδώ οτι οι σκοποί μου είναι (και πάντα ήταν δυστυχώς, όσο κι αν δεν το πίστευε η προαναφερθείσα Μαρία) αγνοί και αγαπησιάρικοι, όσο κι αν με κοροϊδεύει το νέο lifestyle, οι ίδιοι, οι φίλοι μου ή ο εαυτός μου για αυτό.

Να γνωρίζεις κι εσύ όμως οτι τα συγγραφικά μου ταλέντα παρουσιάζουν μια έξαρση ορισμένες περιόδους και ορισμένες από αυτές τις περιόδους είναι εξαιτίας σου οπότε, από την διατρεβλωμένη άποψη περί δικαιοσύνης που έχω, ΔΙΚΑΙΟΥΣΑΙ να τα δεις. Να γνωρίζεις λοιπόν οτι όποτε μου τα ζητήσεις (εκτός αν είμαι σε πολύ περίεργη φάση) θα στα δώσω, γιατί άλλωστε, για σένα τα γράφω και όσο κι αν θέλω να το παίξω βαρύς και αλητεία, θέλω κάποτε να τα δεις και να δω αν θα σ' αρέσουν, να δω βασικά αν θα καταλάβουμε τα ίδια πράγματα από τις ίδιες λέξεις, μια υποψία που έχω καιρό τώρα δηλαδή.

Βλέπεις ασχέτως του τι κάναμε και τι θα γίνουμε, εγώ νομίζω οτι καταλαβαίνουμε τα ίδια πράγματα από τις ίδιες λέξεις και αυτό δεν το συναντάω συχνά.

Μακάρι να κάνω λάθος και για τις δυο έννοιες του παραπάνω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου