Τετάρτη 8 Φεβρουαρίου 2017

Τι κάνω σ' αυτό το σπίτι; Είναι λες και μ' έχει βάλει κάποιος  αποφεύγουν λες και αποφεύγουν το σπίτι. Μα αποφεύγουν εν δε με αποφεύγουν, δε με προσεγγίζουν. Κάποιος θα σου πει οτι είναι το α είμαι αυτός. Αλλά εγώ έχω προβλήματα. Κάνει κρύο ένα πάω σπίτι μου; Να κοιμηθώ εδώ και να πάω αύριο σπίτι μου; Δεν πίαλλά θέλω να πάω σπίτι μου. Όχι οτι εκεί θα είναι καλύτερα. Αλλά αν είναι να είσαι κάπου μόνος σου καλύτερα να είσαι σπίτι σου. Ελπίζω να μην το διαβάσει αυτό η Αλεξάνδρα γιατίκρινιάζω πάλι. Και ενώ πήγα να ξεκαθαρίσω ποια Αλεξάνδρα εννοώ, κατάλαβα οτι δε χρειάζεται γιατί και οι 2 το ίδιούω αυτά τα κείμενα χωρίς λόγο, είναι πολύ εη συγγραφή. Τι σκέφτεσαι Γιώργο; Αυάφτο. Και αν αργήσεις και σου φύγει γράψε αυτό που σου 'ρθε μετά. τι σημασία έχει; Και παύση ώσω τα ορθογραφικά. Κάπι, δε θυμάμαι ποιον, αν του συμβαίνει να βαριέται τον ίδιο του το

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου