Δευτέρα 13 Φεβρουαρίου 2017

https://www.youtube.com/watch?v=awHWColYQ90

Πρώτα το τραγούδι

και

θέλω να δω τα βουνά πέρα από τα βουνά της Αττικής. Και τις λίμνες που σχηματίστηκαν πριν χρόνια ή πρόσφατα, τα φράγματα και τις γέφυρες αλλά και τα ποτάμια από κάτω. Θέλω να τα δω όλα. Αλλά θέλω να έχω κι ένα σπίτι να γυρίσω, ένα σπίτι που να μπαίνω και να με χαιρετούνε συντροφικά οι φίλοι μου, και να είναι αργά, τόσο αργά που να είναι πρωί, ο ήλιος θα βγαίνει, θα βάζουμε ηχεία και θα παίζει το τραγούδι του τίτλου ή κάποιο άλλο αληθινά χαρούμενο, ο κόσμος από τα μπαλκόνια δεν θα παραπονιέται γιατί κανείς δεν θα είναι κουρασμένος από τη δουλειά του, γιατί όλοι θα έχουν λόγο να τραγουδήσουν μαζί μας, συντροφικοί χαιρετισμοί από το απέναντι μπαλκόνι κι εγώ θα παρατάω το σακίδια που έχω ξεχάσει συνεπαρμένος από τη στιγμή, από τον ώμο μου κάτω, θα τραγουδάω ή θα χοροπηδάω μαζί με τους συντροφικούς μου φίλους

και

ο ήλιος θα βγει, εμείς θα κουραστούμε, θα το γυρίσουμε σε κάτι πιο ήσυχο μέχρι να χαλαρώσουμε, θα βάλω να πιω γάλα γιατί δε μου αρέσει ο καφές, θα καθίσω να μου πούνε νέα που θα έχω όρεξη και ενδιαφέρον να ακούσω, θα διηγηθώ κι εγώ τα ταξίδια μου, τι συνάντησα, θα έρθει και αυτή που αγαπώ πιο πολύ να με ακούσει και θα την κοιτάξω πάνω στο ρεφρέν του παραπάνω τραγουδιού και θα είναι όλα καλά

και

ζητάω άπειρα, είναι ξεκάθαρη γνώση μου αυτή, πολλά και όλα τους δύσκολα αλλά δεν ξέρω τι άλλο να ζητήσω, δεν θα ζητήσω μια καλή δουλίτσα να πάω στην Ολλανδία, δεν θα ζητήσω έναν άνθρωπο να κάνουμε σεξ μαζί, δεν θα ζητήσω ποτέ ένα πάρτυ με το άγχος μη μας πάρουνε χαμπάρι οι άνθρωποι που δεν έχουνε πια υπομονή να ακούνε ανθρώπους να διασκεδάζουν, δεν θα ζητήσω τα μισά από αυτά που χρειαζόμαστε, θα τα ζητήσω όλα

και

αφού με βάλανε να γίνω στρατιώτης και αφού το δέχτηκα θα φροντίσω να πεθάνω στο καθήκον των μεγάλων πάρτυ, του ανατέλλοντος ηλίου πάνω από μια ξύπνια ήδη Αθήνα, στο καθήκον που θα έχω συμφωνήσει με τη μεγάλη μου αγάπη και τελικά στο καθήκον που με κρατάει να παραμένω στρατιώτης, δε μ' αρέσει η ανελευθερία του στρατού, πιστέψτε με, μ' αρέσουνε μόνο οι στολές, οι καρφίτσες και ο σκοπός.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου