Τρίτη 2 Μαΐου 2017

this is NOT a drama queen's post

Προφανώς και θα έγραφα κάτι γιατί ας είμαστε κάπου αθρώποι.

ΑΛΛΑ

θα είμαι όσο το δυνατόν λιγότερο drama queen γίνεται

https://www.youtube.com/watch?v=KUeNXtgqzMw

και δεν θα πω τίποτα βασικά μόνο θέλω να απαντήσω σε μια ερώτηση που μου έκανες χτες όταν σε κάτσιασα. Δεν ήξερα καν οτι ξέρω την απάντηση μέχρι σημερα το βράδυ που άκουσα αυτό το κομμάτι όταν χωριστήκαμε.

and i can't stop moving
can't stop moving
can't stop moving
my body is alone
and i can't stop moving
can't stop moving
can't stop moving

όμως δε νιώθω και χάλια γιατί όσο κι αν ραγίζουν οι φλέβες μου και η καρδιά μου δυσκολεύεται χτύπο το χτύπο να χτυπάει και τα κοκκαλά μου λυγίζουν λίγο λίγο και οι μυες μου καίγονται και σκληραίνουν και παραπονιούνται, όσο κι αν τα μάτια μου στεγνώνουνε και το μυαλό μου αποσυντίθεται και-

γράφω τα ίδια

τώρα το κατάλαβα

πφ

τέλος πάντων αυτό που θέλω να πω είναι οτι δεν μπορώ να σταματήσω να κινούμαι. Κι ας σου μοιάζω ακίνητος. Μάλλον κινούμαι πολύ γρήγορα για σένα. ή για όλους.

Δεν μπορώ να σταματήσω να κινούμαι.

i'm a bomb
i'm a gun
i am self destruction
i'm a bomb
i'm a gun
i am self destruction
i'm a bomb
i'm a gun
i am self destruction

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου