Πέμπτη 14 Σεπτεμβρίου 2017

ε ραμπίοσα πια

Είναι Πέμπτη σωστά;
Σωστά.

Εντάξει, καλό είναι να βεβαιώνεσαι, σωστά;
Σωστά.

Αν δεν μπορείς να βεβαιωθείς για κάτι, ποντάρεις, σωστά;
Σωστά.

Κι άμα χάσεις το στοίχημα, ε, χάνεις, σωστά;
Σωστά.

Φαινομενικά, που σημαίνει "αυτό που φαίνεται" που επειδή το λέω εγώ σημαίνει "αυτό που βλέπω εγώ" που επειδή βλέπω την ακτινοβολία που αντανακλάται από τα αντικείμενα "βλέπω αυτό που είναι" και εφόσον εγκαταστάθηκε ένα καλό υπόβαθρο λέω λοιπόν πια

αντικειμενικά βλέπω ανθρώπους άλλους και φαίνονται (είναι λοιπόν, κατέληξα πριν λίγο) οκ με την ύπαρξη τους. Σωστά;
Σωστά. Που νομίζατε οτι δεν θα συνεχίσω τη μαλακία με τα σωστά ε;
Λάθος.

Είναι οκ με την ύπαρξη τους κάποιοι, εγώ αυτό βλέπω. Εγώ είμαι οκ με την ύπαρξη μου μόνο όταν
1) πετάω κάτι ή
2) τρέχω για κάτι ή
3) σπρώχνω κάτι ή
4) σηκώνω κάτι ή
5) φιλιέμαι με κάποιον ή
6) κλωτσάω μπάλα (ή κάτι άλλο) ή
7) τραγουδάω τραγούδια που μου αρέσουν ή-

-δεν έχει άλλο βασικά. Είμαι οκ με την ύπαρξη μου  μ ό ν ο  όταν κάνω κάτι απο τα παραπάνω. Όταν δε με βλέπεις να κάνω κάτι απο τα παραπάνω σημαίνει, χωρίς υπεκφυγές, οτι δεν είμαι οκ με την ύπαρξη μου και οτι θα ήθελα να κάνω κάτι άλλο και το κάτι άλλο σημαίνει να τρέχω, να κλωτσάω, να φιλιέμαι ή να τραγουδάω. Να εφαρμόζω δύναμη με τον έναν ή τον άλλον τρόπο δηλαδή.

Αλλιώς βαριέμαι και η ζωή μου τελειώνει, σωστά;
Σωστά, η ζωή τελειώνει, σωστά;
Σωστά, η ζωή τελειώνει, σωστά;
Σωστά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου