Παρασκευή 12 Ιανουαρίου 2018

"και τέτοια" είπαμε; δεν είπαμε

https://www.youtube.com/watch?v=SHhrZgojY1Q

Δεν θα έκανα ποτέ μπάντα σαν αυτή των Χου. Πολύ φασαριόζοι. Πολύ καλοί κιόλας βέβαια. Δεν θα έπαιζα τέτοια αλλά σίγουρα τα άκουγα πολύ πολύ όταν ήμoυνα μικρός.

Χαουέβερ

Πολύ θα ήθελα να πω οτι δε θα ξανακοροϊδευτώ αλλά δε νομίζω να ισχύει. Μοιάζω να μου τη φέρνουνε συνέχεια. Θέλω κάποιος να έρθει να μου πει τι κάνω λάθος. Βασικά ντάξει, όλοι αυτό μου λένε τον τελευταίο καιρό, τι κάνω λάθος. Δε φταίει που δε μου το λένε, φταίει που δεν πείθομαι.

Κανονικά τώρα θα ανέλυα τι λένε, τι λέω, τη διαφωνία, θα έβαζα και καμιά αναφορά για την κοπέλα που γουστάρω και θα ήταν ένα έτοιμο κειμενάκι.

Αλλά ΒΑΡΙΕΜΑΙ και έχω γίνει βαρετός.

βαρετός βαρετός βαρετός

κι επειδή βαριέμαι, έχω να πω οτι δεν έχω όρεξη να δω κανέναν και θα πάω μες στο σκ στην παραλία να διανυκτερεύσω εκεί μπας και συνέλθει το μυαλό μου και γράψω την εργασία του κρητικού για την τρομοκρατία στην ΕΕ γιατί δεν πάει πουθενά μέχρι τώρα η σκέψη μου.

soooooo fuck off

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου