Τρίτη 20 Φεβρουαρίου 2018

τι πρέπει τι δεν πρέπει, στιγμή δε σκέφτηκα

πες μου πότε μπαίνω-

https://www.youtube.com/watch?v=ylj8CyHO348

-και θα μπω στο πάρτυ όπως πρέπει, μ' όποιον πρέπει, όσο πρέπει
"στα πάρτυ δε χωράνε πρέπει"
λένε αυτοί που δεν ξέρουνε
εγώ στο πάρτυ σου θα μπω όσο πρέπει, όπως πρέπει, όταν πρέπει,
με τη σωστή μουσική μπορώ να κάνω το οτιδήποτε

οπότε συγγνώμη που δε σε πήρα τηλέφωνο εσένα
ή που δεν σε γούσταρα εσένα
ή που σε κούρασα εσένα
ή που σε φίλησα εσένα
ή που ξέρω γω τι εσένα

αλλά η ώρα για συγγνώμες πέρασε, ήρθε η ώρα του πάρτυ
περιμένω τρία πάρτυ αυτή την περίοδο
και παρακαλάω το θεό που δεν υπάρχει
να τα δω όπως πρέπει, με όποιον πρέπει, όσο πρέπει

η Ειρήνη μου 'χε χαλάσει το πάρτυ της Ελένης θυμάμαι
γιατί κυνηγιόμασταν στην αυλή να φιληθούμε και θυμάμαι να παίζει κάτι καλό
κι εγώ να είμαι κομμένος στα 2
απ' τη μια να τη θέλω τόσο
κι απ' την άλλη να θέλω τόσο να χορέψω στο πάρτυ

τελικά δε χόρεψα σε εκείνο το πάρτυ
αλλά ντάξει
δεν έπαιζε κάτι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ καλό εκείνη τη στιγμή νομίζω

οπότε συνεχίζω με το κεφάλι μου χαμένο στα μπιτς των πάρτυ
τα μόνα μπιτς που έχουν ψυχή από μόνα τους
αν θες μπορώ να στο αποδείξω
βάλε μου
αυτό που πρέπει, τη στιγμή που πρέπει, όσο πρέπει
και κάνε άκρη για να δεις τι πρέπει να γίνεται στα πάρτυ

https://www.youtube.com/watch?v=7hkwtZ29uFc

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου