Δευτέρα 26 Φεβρουαρίου 2018

Σε λάιβ αναμετάδοση

https://www.youtube.com/watch?v=UyoYf7rZVGI

Βάζω Νουτζάμπες, το αφήνω να παίξει λίγο, και ξεκινώ να περιγράφω

ξεκινώ με την ερώτηση που μου έκανες
"γιατι με κοιτάς έτσι; σαν να είσαι υπερήφανος."
κι ενώ δεν ήταν ψέμμα η απάντηση που σκάρωσα
δεν ήταν ολόκληρη η αλήθεια

πως να εξηγήσω το άπλωμα των πλευρών μου στα ηλιόλουστα χαρακτηριστικά σου
θα με κορόιδευες και θα γινόμουνα πεζός
άμα σου έλεγα πως η ομορφιά σου με κάνει να νιώθω κάπως πιο ανάλαφρος
και τυχερός που αποφάσισες να την δείξεις σε μένα σήμερα

θα σου ζητούσα να γίνεις το κορίτσι μου
αλλά ή είσαι ήδη (nope) ή δε θα γίνεις ποτέ το κορίτσι/αγόρι μου
ή οποιουδήποτε αγοριού
ή κοριτσιού

ποιος μπορεί να κάνει τη θάλασσα να σταματήσει να κινείται;
κι εσύ χορεύεις σαν τη θάλασσα
ή έστω, εκεί πρέπει να στοχεύουμε κοπέλα μου!

Προχτές, στο εκπληκτικό ξεκίνημα καλών ραντεβού,
σου είπα τι είμαι
και  ε υ τ υ χ ώ ς  δεν το σχολίασες

σήμερα, στην συνέχεια των καλών ραντεβού
το επιβεβαίωσα ξανά στον εαυτό μου
και αναρωτήθηκα ποιο είναι το πρόβλημα σου

και να! ήρθε μόλις το μέηλ σου
να μου δείξει σα σφαλιάρα το πρόβλημα σου/μου
πλατς! έκανε η σφαλιάρα στο μάγουλό μου

και ξανά θέλησα να σβήσω οτι έγραψα παραπάνω
να αρχίσω να στεναχωριέμαι
και να αποδεχτώ την ήττα

Αλλά σήμερα, στον απόηχο της υπέροχης παρέας σου
αρνούμαι να σβήσω τις σκέψεις που μπορεί να μη σ' αρέσουν
και τις αφήνω εδώ να τις δουν όλοι

σε αγκαλιάζω λοιπόν με τη σειρά μου
την παίζω μαζί σου
σε σκέφτομαι-

-όσο δηλώνω μαθήματα
όσο γράφω την ιστορία μου για το συγγραφικό πρότζεκτ που κάνουμε
όσο περιμένω την αδερφή μου να παραγγείλουμε φαί

η ζωή συνεχίζεται
κι εγώ της φωνάζω το όνομά σου

(το όνομά σου) κι ας μη γαμήσω ποτέ
χιχιχι

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου