Τρίτη 20 Μαρτίου 2018

Δύο πίτσες πριν πέσω για ύπνο, περιμένοντας να τελειώσει η αναμονή

Ξέρω πως δεν είμαι και ο πιο σφιχτός ή δυνατός άνθρωπος, ξέρω πως δυσκολεύομαι να συγκρατηθώ και τελικά καταστρέφω τα πράγματα που ίσως θα μπορούσα να έχω

κι έτσι σήμερα μου λείπεις και σε σκέφτομαι, και εφόσον δεν μπορώ να σου μιλήσω (πάλι) θα κάνω ο,τι καλύτερο μπορώ, θα γράψω κείμενα, θα ακούσω μουσική, θα δω jessica jones, θα κάνω ο,τι γίνεται να γίνει για να μου λείπεις ακίνδυνα και όχι επικίνδυνα

δε θέλω συμβουλές απο σένα, δεν έχεις ιδέα για τι πράγμα μιλάς όταν μιλάς για (μένα) συναισθήματα ή για αυθορμητισμό ή για το "κάνε ο,τι νιώθεις" οπότε απλά μη μιλάς

αν θες να μου πεις κάτι διαφορετικό από το οτι μ' αγαπάς, απλά δεν θέλω να το ακούσω,

σόρυ (νοτ σόρυ)

δικαιολογίες δεν έχεις, τελείωσαν, δικαιολογίες δε σου 'χω, απλά τελείωσαν, και τελείωσα κι εγώ, τα ευγενικά ματάκια της Ειρήνης μου θύμισαν κάποια πράγματα που προσπαθώ να τα ξεχνάω και να τα θυμάμαι ταυτόχρονα, δε θα πω τι γιατί δε χρειάζεται, νομίζω η Ειρήνη ξέρει, κρίμα που δε διαβάζει να χαρεί

είμαι τόσο θλιμμένος για σένα αλλά ευτυχώς, μεγάλο ευτυχώς, είμαι τόσο λογικά πλέον θλιμμένος, τόσο σωστά θλιμμένος που δε χρειάζεται να κακιάζω ή να τραυματίζω ή απλά να φωνάζω για να μου φεύγει η θλίψη, μπορώ, αφού πλέον την έβαλα σε κουτιά, να την εκτιμώ και να την διαχειρίζομαι

αλλά είμαι θλιμμένος, και θα ήθελα να το ξέρεις πως είμαι θλιμμένος για σένα

μη με ξαναλυπηθείς, σε σιχάθηκα να ξέρεις για τη λύπηση σου, δεν ζητάω κάποιον ώμο να κλάψω, για αρχή έχω ώμους να κλάψω αν πρέπει, ώμο να γελάσω ήθελα οπότε η λύπηση σου είναι α π α ρ ά δ ε κ τ η, και επιστρέφεται ως τέτοια

https://www.youtube.com/watch?v=RkH_701__k0

πολλοί πιστεύουν πως είμαι ψεύτικος γιατί αποκλείεται να είμαι τόσο λυπημένος για τόσο μικρά πρά(ρά)γματα και όντως, κάτι πάει στραβά σ' αυτό

ή δεν είμαι τόσο λυπημένος
ή δεν είναι τόσο μικρά αυτά τα πράγματα
ή, φαντάζομαι, είμαι τόσο ψεύτικος

διαλέχτε και πάρτε, μη με πρήζετε μόνο

χαίρομαι που (στο) διαβάζω τις σημειώσεις σου στο βιβλίο γιατί (έτσι) σε καταλαβαίνω καλύτερα

ελπίζω να το τελειώσω γρήγορα το γαμημένο να στο δώσω πίσω μπας και καταφέρω να μη σε σκέφτομαι τόσο

αλλά γενικά το βιβλίο γαμάει, είχα δίκιο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου