Σάββατο 21 Απριλίου 2018

How did we get to this?

"Μαλάκα, πρέπει να δοκιμάζεις νέα πράγματα"

Ήθελα να μιλήσω για ναρκωτικά αλλά βαριέμαι ακόμα και να ασχοληθώ. Είναι αστείο(ειρωνία) που οι άνθρωποί μου, αν υπάρχουν αυτοί, με τσιτώνουν ακόμα για αυτό το ζήτημα, ή για το ζήτημα των εμπειριών γενικά. "Δοκίμασε αυτό, κάνε αυτό, παίξε με αυτό, εξερεύνησε αυτό"

Είναι γελοίοι γιατί έχω ήδη τα ναρκωτικά στη ζωή μου αλλά δεν τα σέβονται γιατί σε αυτούς δεν αρέσουν τα αληθινά ναρκωτικά, προτιμούν να παίζουν με ασφάλεια ή χωρίς, με χαζές ουσίες που εμένα είτε θα με σκότωναν είτε θα με διέλυαν είτε απλά θα μου την έσπαγαν. Έχουν γίνει τα ναρκωτικά ανάγκη και το φαί διασκέδαση. Όμως ίσως για μένα να είναι ανάποδα.

Έγινε και ο έρωτας μια τετριμμένη λέξη που σε κάθε ηλίθιο κείμενο εδώ και αλλού περιμένεις να τη δεις. "Πότε θα μιλήσει για τον έρωτα, πότε θα αναφέρει τον έρωτα." Ο έρωτας είναι επίσης ναρκωτικό και το σεξ ανάγκη. Μόνο που για μένα ίσως να είναι πάλι ανάποδα.

Δεν θέλω να πω πως είμαι ανάποδος, ή ξεχωριστός. Άλλωστε μεγάλωσα με την πεποίθηση (σιχαμένος Γιώργος που μεγαλώνει με πεποιθήσεις)  οτι είμαι απόλυτα φυσιολογικός. Φέρε μου ναρκωτικά για να νιώσω σαν και σένα, για να μοιραστούμε εμπειρίες. Αγόρι/κορίτσι μου, είσαι σκουπίδι και δεν θέλω να είμαι σαν και σένα, δεν μπορώ να στο εξηγήσω καλύτερα. Οικτίρω και αδιαφορώ, είναι τόσο φανερό οτι δε με αγγίζει αυτό που μου λες. Για νέες εμπειρίες, για ναρκωτικά, για σεξ, για νέα φαγητά, για νέα ποτά, για νέα σώματα, για νέα παιχνίδια, για νέες ιδεολογίες, για νέα, νέα, νέα.

Πάλι θα αναφερθώ σε πεποιθήσεις που είχα και έχω και θα πω πως η πολεμική υπάρχει στη ζωή μου από παιδί, η έννοιες της σύγκρουσης, του πολέμου, της κόντρας. Το να ξεχωρίζω σε εχθρούς και φίλους είναι χαρακτηριστικό μου αναπόσπαστο, όλοι είναι εχθροί μου εν δυνάμει και όλοι είναι φίλοι μου επιθυμητά.

Δεν μισώ και κανέναν, δεν αγαπώ και πάρα πολλούς όμως. Όπως το εννοείς εσύ βέβαια γιατί εγώ αγαπώ τα πάντα μόνιμα και δυνατά. Αλλά τέλος πάντων. Αυτό που ήθελα να πω είναι πως οι νέες μου εμπειρίες είναι για σένα αδιάφορες, τα ναρκωτικά μου χαζομάρες σου, οι έρωτές μου ακατανόητες διαδικασίες, τα νέα μου παιχνίδια βαρετά, οι νέες μου ιδεολογίες για σένα είναι παλιές. Είμαστε εχθροί.

Τους εχθρούς σου ή τους διαλύεις ή τους φέρνεις με τη μεριά σου. Και αν κοιτάς γύρω σου και αναρωτιέσαι γιατί κάνω παρέα με τους δικούς σου φίλους ενώ είναι δικοί μου εχθροί η απάντηση είναι απλή.

The enemy of the enemy is a friend, 'till he's the enemy again

Στο σκάκι, όταν παίζω με υπολογιστή, δεν κάνω ματ. Για να νικήσω τρώω πρώτα όλα τα πιόνια του αντιπάλου μέχρι να μείνει ο βασιλιάς και μετά τον κυνηγάω μόνο του. Είναι 50% λόγω φοβίας μου, θέλω να είμαι σίγουρος οτι θα νικήσω, χωρίς κανένα περιθώριο αντίδρασης. Είναι και το άλλο 50% που με οδηγεί. Αυτό είναι η αίσθηση της ολοκληρωτικής νίκης, θέλω να νικάω ολόκληρα, τελείως και καταστροφικά. Στα παιχνίδια βέβαια. Στην πραγματική ζωή συμβιβάζομαι με απλές, μικρές νίκες.

Σε παρακαλώ, μην κάνεις τη ζωή σου παράδειγμα, η ζωή σου είναι για πέταμα.
Σε παρακαλώ μη με τσιτώνεις.
Σε παρακαλώ άσε με να ξεκουραστώ γιατί όταν με τσιτώνουνε ενώ είμαι κουρασμένος αντιδράω πολύ άσχημα.

https://www.youtube.com/watch?v=HA81becBPGQ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου