Πέμπτη 21 Φεβρουαρίου 2013

Κι όλο, περιιιμέεεεενω



Νυχοκόπτης. Νυχοκόπτης. Νυχοκόπτης. Τι αστεία λέξη. 

Μισό, επιστρέφω. 
 
Έλα ήρθα. 

Λέω να παίξω λίγο σήμερα. Έχω πολλές δουλειές. Ήδη εγκαθίδρυσα την παρουσία μου στη νότια Αμερική με δύο άκρως ιμπεριαλιστικές επεμβάσεις προς τα δυτικά. Με άκρα επιτυχία μπορώ να πω. Αποφάσισα να επικεντρώσω τις στρατιωτικές μου τακτικές προς βελτίωση των μηχανοκίνητων μου μονάδων, θυσιάζοντας τη δυναμική πυρός μου. Καθώς έχω σχετικά λίγες ακόμα παραγωγικές δυνατότητες, ο στρατός μου θα είναι μικρός σε αριθμό, οπότε αναμενόμενο είναι να πρέπει να δίνεται βάση στην κίνηση και την ευελιξία και όχι στη δύναμη. Παρόλα αυτά κάνω βήματα μπροστά για την παραγωγή μου. Έχω διατάξει, στα νότια και ανατολικά παράλια(μακριά από πιθανά μέτωπα) να κατασκευαστούν νέες βιομηχανικές και μεταποιητικές μονάδες, υποστηριζόμενες παράλληλα από ναυτικές βάσεις κατά μήκος των ακτών και αντιαεροπορικά όπλα εγκατεστημένα ανά τακτά διαστήματα. Στο βορρά, με μεγάλη προσπάθεια, βελτιώνω τις υποδομές και τα μεταφορικά δίκτυα καθώς σχεδιάζω επέκταση προς τα εκεί με αστραπιαίες κινήσεις των τεσσάρων στρατιών που έχουν εγκατασταθεί τώρα στην πρώην περιοχή της βόρειας Χιλής. Για υποστήριξη έχω διαθέσει 2 ταξιαρχίες αλεξιπτωτιστών και 2 μοίρες από την αεροπορία μου(μια τακτικών βομβαρδιστικών και μια αέριας υποστήριξης στο πεδίο της μάχης). Πάμε καλά γενικά. Οικονομικά αντιμετωπίζω προβλήματα με το εμπόριο καθώς η βιομηχανία μου τραβάει πολλές πρώτες ύλες, δυσεύρετες πια. 

Αλλά τα καταφέρνω ακόμα. 

Άσε άσε, δύσκολη ζωή όταν περιμένεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου