Κυριακή 1 Ιουνίου 2014

Ζήτω ο ΟΑΣΑ



Είχα πει θα προετοιμαστώ και όταν έρθει η στιγμή επειδή θα έχω προετοιμασία θα είμαι καλά. Και έχει σημασία για μένα να είμαι καλά. Θα νιώσω νίκη αν είμαι καλά. Αν είμαι ψύχραιμος.

Η μέρα μου. Η ουσία.

Σπίτι και έφαγα και ντύθηκα και έφυγα και…
Σχολή και έκανα πρόβα και έφαγα κάτι και έκανα πρόβα και…
Σπίτι άλλο και κάθισα και έφαγα και ήπια και συζήτησα σχετικώς και μη και…
Σπίτι μου ξανά και είδα ταινία και έφαγα και έγραψα και κοιμήθηκα.

Η μέρα μου. Η γοητεία.

Αμάξι και Μπονόμπο και ανοιχτό παράθυρο και καλοκαιρινός καιρός χωρίς πολύ ζέστη και…
Άδεια σχολή και ηρεμία, καρέκλες άδειες αν και βουλιαγμένες απ’ το βάρος, ησυχία και σπράιτ και παγωτό μέχρι να έρθουν οι υπόλοιποι και…
Σύνταγμα και αναμονή για ένα φανάρι και έμεινα μόνος μου και πήρα Α2 και κατέβηκα αλλού και έτρεξα ενώ μιλούσα στο τηλέφωνο και το πρόλαβα το 732 και…
Στο λεωφορείο, η αγαπημένη μου θέση και οι αγαπημένες μου γειτονιές δικιές μου για να τις αρπάξω αν το θέλω και…
Έμειναν 10 λεπτά διαδρομή για να φτάσω σπίτι αλλά αποφάσισα να τρέξω αν και δε βιαζόμουνα και…
Έφτασα γρήγορα.

Η μέρα μου. Είναι η κίνηση.

Αυτό που δείχνει πρώτα πρώτα αν ζεις είναι το αν κουνιέσαι. Αν κουνιέσαι ζεις. Αν είσαι ακίνητος πέθανες.

Για να είσαι ελεύθερος πρέπει να μπορείς να κάνεις ότι θέλεις όποτε το θέλεις. Αλλά αυτός ο κόσμος έχει γεωγραφικούς περιορισμούς. Δεν μπορείς να κάνεις μπάνιο σε θάλασσα αν βρίσκεσαι στο Περιστέρι, δεν μπορείς να πιάσεις δουλειά αν η διαθέσιμη θέση βρίσκεται 450 χλμ μακριά σου, δεν μπορείς να πιείς νερό αν βρίσκεσαι σε μια έρημο και το κοντινότερο πόσιμο νερό είναι 1500χλμ μακριά σου. 2 επιλογές για το νέο κόσμο.

 Ή θα φτιάξεις ένα κόσμο που θα περιέχει τα πάντα παντού, θάλασσα με βουνό, φαγητό και νερό, διασκέδαση και μοναξιά, δάση με στέπες, δουλειά και διακοπές, όλα όλα στο ίδιο σημείο.

Ή θα φτιάξεις ένα κόσμο που τα πράγματα δεν θα είναι στο ίδιο σημείο αλλά θα είναι το ίδιο προσβάσιμα. Αυτό καθορίζει την ελευθερία. Η κίνηση. Η μετακίνηση. Αν μπορείς να πας όπου θες, όποτε θες, τότε μόνο θα νιώθεις ελεύθερος.

Για αυτό ζητάμε την κατάργηση των εισιτηρίων των ΜΜΜ για όλους. Για μια ελεύθερη και ευτυχισμένη κοινωνία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου