Δευτέρα 16 Ιανουαρίου 2017

πφφφτδγκχτ

https://www.youtube.com/watch?v=sV_Cagi25O8

Μοιάζουν όλοι να περιμένουν κάτι αυτόν τον καιρό. Εγώ περιμένω τόσο καιρό να γίνει κάποια από τα όνειρα μου πραγματικότητα που δε με νοιάζει καν αν θα πετύχει. Θέλω να γίνει η επανάσταση (σοσιαλιστική) κι ας χάσουμε, αλλά να ξεκινήσει. Η αναμονή είναι τελείως υπνωτιστική. Ας βγούμε να κυνηγήσουμε ο,τι είναι να κυνηγήσουμε κι ας μην το πιάσουμε.

Το ίδιο ισχύει σε όλες τις πλευρές μου τώρα.

Ας ερωτευτώ κι ας με φτύσουνε,
ας επαναστατήσω κι ας εκτελεστώ πρώτος,
ας κάνουμε το δίσκο μας κι ας είναι χάλια,
ας πάμε για βόλτα κι ας βαρεθούμε,
ας γράψω ένα κείμενο κι ας είναι παιδικό,
ας ακούσω ένα καινούργιο τραγούδι κι ας μη μ' αρέσει,
ας κουρευτώ κι ας είμαι χάλια,
ας πάω στο γιατρό κι ας μου πει κακά νέα,
ας πιάσω δουλειά κι ας τη σιχαίνομαι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου