Σάββατο 18 Φεβρουαρίου 2017

https://www.youtube.com/watch?v=1evM0dndWFU

"ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΕΒΕΣΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ"
 
Όχι να κλαφτώ ρε φίλοι μου που με συμβουλεύετε να σέβομαι κάποια πράγματα αλλά ο σεβασμός μου δεν με έχει πάει πουθενά στ' αλήθεια. Ναι σύμφωνοι, είμαι πολύ συμπαθητικός, πολύ καλός και με παραδέχονται οι πιο πολλοί σαν θετικό στοιχείο. Αυτοί που δε σέβονται τίποτα όμως έχουνε να λένε πως πηδηχτήκανε με τους ανθρώπους που ήθελαν, να λένε που κάνανε ο,τι θέλανε τέλος πάντων και βγήκανε μάλλον κερδισμένοι.

Βέβαια η κούρσα για το ποιος έχει δίκιο δεν έχει τελειώσει ακόμα και εγώ πιστεύω στο δίκιο μου σε γενικές γραμμές. Και στο να σέβομαι. Αλλά αλήθεια; Η κριτική σας πάει στο οτι δε σέβομαι; Επειδή μου αρέσει η τάδε ή η δείνα τύπισσα; Ενώ μπροστά από τα μάτια μας έχει περάσει και συνεχίζει να περνάει το κάθε μίασμα του ανθρώπινου σεβασμού, λογικής, ευαισθησίας και αξιών; Και ενώ πέρασαν όλα αυτά ενοχλώ εγώ που δε σέβομαι;

Ναι, ο σεβασμός είναι σεβασμός και τα άλλα λάθη δεν κάνουν αυτό σωστό. Δίνεις όμως εγκληματική διάσταση στο φλερτ μου ενώ υπερασπίζεσαι γενικά τα αυθεντικά συναισθήματα και τον έρωτα και την αγάπη. Είμαι μόνος μου και βλέπω αντιφάσεις; Είμαι προκατειλημμένος; Ή απλά έχω κολλήσει επειδή δεν έχω με τι άλλο να ασχοληθώ; Ή εσύ έχεις κολλήσει με αυτό επειδή δεν θες να χαλάσουν όλα από δικό μου πείσμα. Όλοι οι άλλοι μπορούν να γαμήσουν σχέσεις και φιλίες και όλα, εγώ όμως πρέπει να στέκομαι φρουρός της ηθικής. Ή μήπως σε ενοχλεί το συγκεκριμένο;

Ενδεχομένως να υπάρχει η πιθανότητα να μη θέλω να παραστήσω τον ηθικό σε αυτή την περίπτωση, το έχεις σκεφτεί αυτό; Ή σε κάποια ανάλογη περίπτωση. Δεν μπορείς να με αναγκάσεις να κάνω το σωστό, και ακόμα πιο πολύ δεν μπορείς να με πείσεις, ούτε εσύ ούτε κανείς από αυτούς που έρχονται να βάλουν τη γνώμη τους, δεν μπορείτε να με πείσετε γιατί πρώτοι έχετε αμαρτάνοι σύντροφοι, πρώτοι έχετε κάνει το λάθος, μη βιάζεστε λοιπόν, σας παρακαλώ, μη βιάζεστε να με φέρετε στον ίσιο δρόμο και μη βιάζεστε να μιλήσετε για σεβασμό.

Όμως, όπως είπαμε, το λάθος και το σωστό είναι αντικειμενικά, δεν έχουν σχέση με τις παλιές ή καινούργιες σας αμαρτίες ή με το ποιος με κριτικάρει. Για αυτό και μάλλον θα κάνω το σωστό ή, πιο καλά, θα κάνω αυτό που θέλω όσο πιο σωστά μπορώ. Γιατί σε αντίθεση με σας εγώ έχω ηθική και σέβομαι ή όταν δεν έχω και δε σέβομαι κρατάω το στόμα μου κλειστό.

Και αν αδικώ κανέναν να μη με παρεξηγήσει, μιλάω πιο πολύ από στεναχώρια που δεν βρίσκω ανταπόκριση τη μια φορά που είπα κι εγώ να το παίξω κουλ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου