Δευτέρα 6 Νοεμβρίου 2017

Damn girl, you sure look good in this song

Στο επόμενο ραπ πάρτυ, πέρα από όλα τα άλλα υποψήφια τραγούδια που έχω για να πω, θέλω να γράψω ένα αληθινά παράξενο τραγούδι. Ξέρεις, είναι όταν γράφω ένα τραγούδι, ή κάτι, και πάντα, ενώ μπορεί να χει ξεκινήσει αισιόδοξα, καταλήγει, ακόμα και με την τελευταία του φράση να γίνεται θλιμμένο.Θέλω λοιπόν, για τον πειραματισμό αλλά όχι μόνο για αυτό, να καταφέρω να γράψω κάτι που να μιλάει για χαρά και ευτυχία και να μην την παίρνει πίσω με τίποτα.

Ούτε να σου δείχνει οτι το ταξίδι είναι το θέμα αν ο προορισμός είναι χάλια, ούτε να σου δείχνει οτι οι θυσίες σου δεν πάνε χαμένες, ούτε να σου λέει πως όλα θα πάνε καλά στο τέλος.

Θέλω να ξεκινάει από μια κατάσταση χαράς και να παραμένει εκεί. Χωρίς διαλλείματα και παρενθέσεις. "Ξύπνησα σήμερα και είμαι χαρούμενος και έπεσα για ύπνο χαρούμενος ακόμα". Κάτι τέτοιο. Δεν ξέρω αν γίνεται. Ή αν μπορώ να το κάνω εγώ. Νομίζω γίνεται. Και γενικά είμαι χαρούμενος άνθρωπος, όσο κι αν δε φαίνεται.

"Ξύπνησα σήμερα χαρούμενος γιατί η ζωή μου είναι σε καλή κατάσταση και θα βελτιωθεί κι άλλο και τίποτα δεν πήγε στραβά μέχρι να τελειώσω αυτό το τραγούδι και μάλλον δεν θα πάει μέχρι να πεθάνω". Σκέφτομαι να ξεκινήσω έτσι. Μόνο που θέλω ένα εξίσου χαρούμενο μπιτ.

κάτι σαν κι αυτό

κρίμα βασικά γιατί τον πυρήνα του τον χρησιμοποίησα ήδη στο προηγούμενο

αλλά γαμώ, αυτό το theme με κάνει να νιώθω ΚΑΛΑ.

Μακάρι να έβρισκα καμια γκόμενα που να γουστάρει νουτζάμπες, νομίζω θα μου έλυνε όλα τα προβλήματα αυτό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου