Τετάρτη 6 Ιουλίου 2011

Ξένος(Αγέραστος;)

Μ' ένα χορό που δεν αντέχεις να με βλέπεις φεύγω, σ' ένα σταθμό που χρόνια τη ζωή μου περιμένω. Και ναι ήταν απαισιόδοξο το τραγουδάκι. Όλα πήγαν από την αρχή στραβά και ο Μεσσίας δεν νομίζω να ξαναέρθει, ούτε θα τον περιμένουμε δίπλα στο ποτάμι. Ξέρεις τι; Βρήκα λεφτά και έχασα την όρεξη. Και τι έλεγε η παράσταση του Πέτρου; Άμα σου φεύγει η όρεξη, τότε φεύγεις κι εσύ. Έχω ανάγκη να πετάξω αλλά δεν έχω που να πάω.
-Πότε τελειώνει η ζωή μου;
-Άμα ρωτάς, έχει ήδη τελειώσει.
-Ωραία παράσταση ε μ.Μ.; Γεμάτη διδάγματα σωστά και όμορφα. Να διδάσκουν μικρούς χόμπιτ σαν και μας. Και τώρα κοιτάω την οθόνη χωρίς να ξέρω πως να συνεχίσω. Και το WMP συνεχίζει να παίζει τραγούδια που κάποτε μου άρεσαν.
-Τώρα όχι;
-Λοιπόν υποθέτω πως ακόμα μ' αρέσουν αλλά δεν νομίζω οτι είναι το ίδιο.
-Τι διαφορά υπάρχει τώρα, σε σχέση με παλιά;
-Δεν ξέρω.
-Σκέψου.
-Δεν θέλω ή δεν μπόρω, διάλεξε όποιο σε βολεύει. Μ' έπρηξες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου