Παρασκευή 15 Δεκεμβρίου 2017

άει μωρή ψωνάρα Γιώργο

σκαρφαλώσαμε, πόσο σκαρφαλώσαμε
και φτάσαμε όπου φτάσαμε
σε ένα σημείο που να φαίνεται η κορυφή, μα απείχε τόσο πολύ, τόσο πολύ ακόμα
εμένα οι γάμπες μου είχανε σκληρύνει, εσένα επίσης
δεν ξέραμε τι να πούμε γιατί είχαμε λαχανιάσει από το τρέξιμο
και από το άγχος μην πούμε κάτι λάθος
μέχρι τότε δεν είχαμε πει βέβαια κάτι λάθος
λίγα κακά αστεία εσύ, λίγα κακά αστεία εγώ
λίγα καλά αισθήματα εσύ, λίγα καλά κι εγώ

στο επόμενο πλάτωμα ξανασταματήσαμε
κουραστήκαμε
και είπαμε να ξεκουραστούμε χωρίς να συνεννοηθούμε
εσύ όμως έχεις μεγαλύτερη αντοχή και σε 5 λεπτά σηκώθηκες
εγώ ούτε που να κουνηθώ
και ξεκίνησες
και ούτε που σου φώναξα να περιμένεις
τι δικαίωμα είχα να σου πω να με περιμένεις;
ή να ήμουνα πιο γυμνασμένος
ή να 'χα φροντίσει να με αγαπάς αρκετά ώστε να περιμένεις από μόνη σου

και δεν άργησε η στιγμή που πέρασες ένα λόφο και δε σε έβλεπα πια
σηκώθηκα κάποια στιγμή βέβαια για να σ' ακολουθήσω
αλλά δεν τα κατάφερα και πολύ καλά
η συναισθηματική ιχνηλασία δεν είναι το φόρτε μου
σε αντίθεση με την κανονική ιχνηλασία που είναι κάπως
και τελικά σε έχασα στους ατελείωτους λόφους συναισθημάτων που έχουμε συγκεντρώσει
μισή λόφοι δικοί σου
μισή λόφοι δικοί μου

νομίζω θα περιφερθώ λίγο ακόμα εδώ γύρω
έχει ωραία τοπία στους λόφους σου
παίζει καλή μουσική κι ας μην την ακούω εγώ προσωπικά
θα περιφέρομαι και θ' απογοητεύομαι
θα απογοητεύομαι και θα περιφέρομαι
μέχρι να βαρεθώ
μετά θα φύγω να βρω καμιά άλλη τοποθεσία παρόμοιου τύπου
μετά θα απογοητευτώ κι από κει
και θα συνεχίσω να περιφέρομαι
μέχρι να πεθάνω

ωραία ζωή είναι η ζωή
μου αρέσει δε μου αρέσει
ωραία ζωή είναι η ζωή
έπρεπε να φτάσω στα γεράματα για να καταλήξω αισιόδοξος

μην ξεχνάς, μην ξεχνάς, μην ξεχνάς
εσύ ναι, δεν το λέω στον εαυτό μου
μην ξεχνάς
πως το αίμα μου είναι εύφλεκτο ακόμα
η καρδιά μου έχει πίεση ακόμα
η μύτη μου ανοίγει ακόμα
αρκεί μια σπίθα, εκεί, κοντά στη μύτη μου που ρέει ακόμα εύφλεκτο αίμα
για να αρπάξω ολόκληρος φωτιά

μην ξεχνάς πως όταν θα καίγομαι εγώ
όλος ο κόσμος θα ζεσταίνεται

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου