Κυριακή 21 Ιανουαρίου 2018

Αφού ο,τι σε βολεύει λες, πες το όπως θες

Καθώς είμαστε και παιδιά της πόλης

οι ήχοι που κάνει το δάσος μας τρομάζουν
έχουμε συνηθίσει σε ανθρώπινους ήχους
σε ήχους μηχανών φτιαγμένων από ανθρώπους
σε ήχους ζώων εξημερωμένων από ανθρώπους
και σε ήχους του περιβάλλοντος που δεν έχουν μπορέσει ακόμα να ελέγξουν οι άνθρωποι
(όπως ο ήχος της βροχής)

σε ένα τέτοιο ανθρωποκεντρικό περιβάλλον
εσύ μου ζητάς να φερθώ απάνθρωπα
να ξεχάσω πως είναι οι άνθρωποι
και να μάθω ως δια μαγείας πως συμπεριφέρονται σε μη ανθρώπινα όντα

προσπάθησα
και προσπαθώ
μέχρι που αναρωτήθηκα γιατί προσπαθώ μόνος μου
- εκτός αν δεν προσπαθώ μόνος μου -
αλλά οι μη ανθρώπινες προσπάθειες δεν είναι στο φάσμα της αντίληψης μου
φαντάζομαι πως το καταλαβαίνεις αυτό

τέλος πάντων

οι ήχοι που κάνει το δάσος με τρομάζουν
αλλά τα δάση μου αρέσουν
σχεδόν όσο αρέσουν σε κάποιους ανθρώπους οι θάλασσες

περπατάω στο δάσος μόνος μου
και ψάχνω υποτίθεται κάτι που ξέρω πως μοιάζει και πως ακούγεται και πως μυρίζει και τι γεύση έχει
- υποτίθεται, γιατί δεν γνωρίζω τίποτα εν τέλει -
και όπως περπατάω, χάνομαι
γιατί ως παιδί της πόλης, όσο κι αν μ' αρέσουνε τα δάση
είναι δύσκολα στον προσανατολισμό
κι έτσι χάθηκα τώρα

και δυστυχώς εγώ δεν είμαι ελάφι να μη με απασχολεί το που πάω
ή με ποιον πάω
ή το πως πάμε
οπότε με το που χάθηκα, σταμάτησα

και από θύτης έγινα θύμα στο δάσος
και ως θύμα βρίσκομαι συνέχεια υπό
υπό καταδίωξη
υπό αμφισβήτηση
υπό σου
και φυσικά εμένα δε μου αρέσει να βρίσκομαι υπό παρά μόνο όταν θέλω να βρίσκομαι υπό
ή μάλλον πιο σωστά
παρά μόνο όταν με εξυπηρετεί να βρίσκομαι υπό
"οπότε τα υπό τέλος" αναφώνησα

και από θύμα αποφάσισα να βγω από το δάσος μέχρι να γίνω θύτης
ή μέχρι να μην υπάρχει πλέον έγκλημα
μόνο αγάπη
ή κάτι τέτοιες μαλακίες, δεν ξέρω πως τα λέτε στα μέρη σου
εμείς εδώ τα λέμε αγάπη
και έρωτες
και τέτοια

η φρασεολογία όμως είναι δευτερεύουσα μωρό μου
ξεπέρνα το

https://www.youtube.com/watch?v=_8z265sueIc

και παρατήρησε πόσα κοψίματα έχει το κομμάτι
μέχρι να μπει η σωστή αλληλουχία νοτών
πόσο σπαστικιά και απαραίτητη η υπομονή
ως τη σωστή αλληλουχία φιλιών - εεεεεε, νοτών εννοούσα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου