Κυριακή 22 Απριλίου 2018

Ποιος σκοτώνει και ποιος σκοτώνεται

https://www.youtube.com/watch?v=GtIkKiPF6t0

Χτες βράδυ

Είδα τα όνειρα που μου φύτεψες
και ανάσανα τον αέρα τον ανοιξιάτικο που σ' αρέσει
και ταξίδεψα στα νησιά που θέλω να σου δείξω
και ονειρεύτηκα πως θα είναι

και αργότερα ούρλιαξα τις φαντασιώσεις μου
με τα χέρια μου
και τα πόδια μου
ήπια πράγματα και ήταν αφιονισμένο νερό
έφαγα πράγματα και ήταν λιπαρά και πρόστυχα

μόνο τα σάλια σου
και το δέρμα σου

ονειρεύτηκα στο βαγονάκι του μετρό
πως σηκώνονται οι τρίχες μου
και σηκώθηκαν
πως σηκώνεται η κατάρα μου
και σηκώθηκε
πως σηκώνω το βλέμμα μου
και το σήκωσα για να τσακιστώ στο δικό σου
μα δεν τσακίστηκα

χτες βράδυ έβγαλα ένα μαχαίρι απ' το υπογάστριο μου
και έσταζε αίμα
το έγλειψα και το ξαναέβαλα στη θέση του
μαζί με τα άλλα ματωμένα εργαλεία στο ράφι
τα χείλη μου τώρα έχουν την γεύση του αίματος
θες να με φιλήσεις;
σου πηγαίνει το κόκκινο στα χείλη;

κάποια μέρα θα ξυπνήσω με αίματα πάνω μου
ή θα κοιμηθώ με τα δικά σου
αν σφιχταγκαλιαστούμε με αίματα ανάμεσα
θα κολλήσουμε
εσύ θα τρομάξεις σίγουρα με τα αίματα
εγώ θα τρομάξω σίγουρα με τα αίματα
και τελικά θα μας βρουν κουκουλωμένους κάτω απο μια κουβέρτα
να τρέμουμε να βγάλουμε τα κεφάλια μας στο πρωινό φως

ποιος μας μαχαίρωσε;
ποιος μας μαχαίρωσε;
ποιος σε μαχαίρωσε;
ποιος με μαχαίρωσε;
ποιος μας μαχαίρωσε;
ποιος μας μαχαίρωσε;
ποιος μας μαχαίρωσε;
ποιος μας μαχαίρωσε;
ποιος μας μαχαίρωσε;
ποιος μας μαχαίρωσε;
ποιος μας μαχαίρωσε;
ποιος μας μαχαίρωσε;
ποιος μας μαχαίρωσε;
ποιος μας μαχαίρωσε;
ποιος μας μαχαίρωσε;
ποιος μας μαχαίρωσε;
ποιος μας μαχαίρωσε;
ποιος μας μαχαίρωσε;
ποιος μας μαχαίρωσε;
ποιος σε μαχαίρωσε;
ποιος με μαχαίρωσε;
ποιος σε μαχαίρωσε;
ποιος με μαχαίρωσε;
ποιος σε μαχαίρωσε;
ποιος με μαχαίρωσε;
ποιος σε μαχαίρωσε;
ποιος με μαχαίρωσε;

ποιος μας μαχαίρωσε και δεν μπορούμε να σηκώσουμε την κουβέρτα για να δούμε το πρωινό φως

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου