Δευτέρα 16 Απριλίου 2018

To choose is to be accountable

https://www.youtube.com/watch?v=JCHMpVCsiVQ

είμαι πολύ κουρασμένος
-αλλά χέστηκες-
και δεν μπορώ να γράφω για πράγματα που με στεναχωρούν
θέλω να μείνω για λίγο χαρούμενος
όπως είμαι σήμερα
αλλά χέστηκες

η τάδε και ο τάδε και οι τάδε θα δυσκολέψουν πολύ αυτό που συμβαίνει
και το ξέρω
και θα προσπαθήσουμε να το φτιάξουμε
και ίσως τα καταφέρουμε
γιατί τελικά αυτό που μας συμβαίνει ίσως είναι και λίγο πιο μεγάλο απ' ο,τι νομίζαμε
ίσως και όχι
δεν ξέρω

θα μας δυσκολέψουν και φυσικά δε φοβάμαι για μένα
εγώ έχω μάθει να γαμάω και να γαμιέμαι για να γίνει κάτι όπως το θέλω
φοβάμαι για σένα
και φοβάμαι γενικά
αλλά στ' αρχίδια μου ο φόβος μου γενικά
δε θα αναλωθώ σε φοβίες μην τυχόν και χάσω κάτι από αυτά που ζούμε
στο εδώ
και στο τώρα
γιατί μου αρκούν αυτά
για να χαθούν οι φοβίες μου

όμως
αλίμονο
-κάτι που δε σε αφορά
μα πρέπει να ειπωθεί-
αμάρτησα ξανά
καιρό, πολύ καιρό μετά την τελευταία μου αληθινή αμαρτία
τιμωρήθηκα; όχι αρκετά
και φοβάμαι οτι η τιμωρία μου θα είναι μεγάλη
μακάρι να μην είναι
αλλά όπως έχω μάθει να γαμάω για να γίνεται αυτό που θέλω
έτσι έχω μάθει να τιμωρούμαι αν το αξίζω

να σου πω την αλήθεια
δεν έχω καταλάβει ακόμα αν το αξίζω
-αλλά εγώ έχω πρόβλημα-
μπορεί να μην το καταλάβω και ποτέ
αυτό δε σημαίνει πως δεν το αξίζω
η τιμωρία είναι δίκαιη και η πληρωμή είναι αναπόφευκτη όταν πληγώνεις
ελπίζω να είναι κάτι που να το αντέχω οικονομικά
αλλιώς θα ηττηθώ
και θα μου γίνει ένα καλό μάθημα

όμως αλίμονο ξανά
-επιστροφή σε σένα-
δεν έχεις καταλάβει τίποτα
τίποτα απολύτως
μα αν μου δώσεις χρόνο
θα καταλάβεις
δεν υπόσχομαι πως θα σ' αρέσει
αλλά, μια φορά,
θα καταλάβεις

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου