Κυριακή 4 Μαρτίου 2018

f(x) = a^x (με το α διάφορο του 1(γιατί είμαστε 2, κατάλαβες;))

Είπα πως έχουμε όλο το χρόνο στον κόσμο. Ισχύει; Εγώ νομίζω ναι.

(εδώ θα ήταν ένα κειμενάκι που θα έλεγε πόσο άσχημα με κάνεις να νιώθω αλλά το αφήνω στην πλούσια φαντασία σου)

και θα συνεχίσω με το πόσο όμορφα με κάνεις να νιώθω

(εδώ θα ήταν ένα κειμενάκι που θα έλεγε πόσο όμορφα με κάνεις να νιώθω αλλά το αφήνω επίσης στη φτωχή σου φαντασία)

είμαι σίγουρος οτι πιάνεις όλα τα αστεία που βάζω στα κείμενά μου. Είμαι σίγουρος οτι όσο δεν ψήνεσαι να μου μιλάς, άλλο τόσο ψήνεσαι. Είμαι σίγουρος οτι σκάβεις το λάκκο της φάσης. Αναρωτιέμαι αν το ξέρεις αυτό φίλη.

(εδώ θα ήταν ένα κειμενάκι με το λάκκο της φάσης αλλά δε χρειάζεται να επεκταθώ)

-ταξίδια που θα πάμε, παραστάσεις που θα δούμε, παιχνίδια που θα παίξουμε, συζητήσεις που θα κάνουμε, φιλιά που θα δώσουμε, λουλούδια που θα κόψουμε, θάλασσες που θα δούμε, χαϊδέματα που θα λάβουμε, τσακωμούς που θα ρίξουμε-

όλα αυτά είναι προσφορά του καταστήματος,
ξέρετε,
δε χρειάζεται να ξοδευτείτε,

ή και όχι
ποιος θα νοιαστεί;
κανείς δε θα νοιαστεί

πες όσα ψέμματα χρειάζεσαι για να χαλαρώσεις, εγώ στηρίζω

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου