Κυριακή 25 Μαρτίου 2018

https://www.youtube.com/watch?v=bpFUc8ABDMQ

Όποτε θέλω να σε σκεφτώ βάζω να ακούσω bon iver
και αντίθετα
όποτε ακούω bon iver σε σκέφτομαι

μου κάνει εντύπωση πως μπορεί να συνδεθεί ένα τραγούδι με έναν άνθρωπο, έτσι που και καιρό μετά, πάλι τον σκέφτεσαι άθελά (;) σου, ακόμα κι αν πια δε γνωρίζεστε σχεδόν.

και ξέρω τι θα μου πείτε, ρε Γιώργο, πάλι ξαναζεσταμένα φαγητά θα φας;

ναι οκ, αλλά άμα είναι το φαί είναι καλό, τι σημασία έχει αν κρύωσε; το ζεσταίνεις και το τρως. Άμα είναι πραγματικά καλό θα έχει ακόμα ωραία γεύση.

Η Β. έχει τον Van Morrison, ο Κ. έχει τους Jedi Mind Tricks, η Μ. έχει τους Ωχρά Σπειροχαίτη, ο Κ. έχει τους terror x crew, κι εσύ,

εσύ έχεις τον bon iver και να είσαι κι ευχαριστημένη. Όταν φύγουν όλοι από κοντά μου, τα φαντάσματά τους θα βρίσκονται γύρω μου με τη μορφή τραγουδιών, να μου θυμίζουνε πως φιλήθηκα με την τάδε, οδήγησα με τον τάδε, κοιμήθηκα με την τάδε, έφαγα με τον τάδε κλπ κλπ κλπ

Τι θα μου θυμίζει ο bon iver όταν εν τέλει ξεχαστούμε τελείως; Αναρωτιέμαι.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου