Πέμπτη 5 Ιουλίου 2018

Θα είναι ήδη όμως αργά γιατί θα έχουν χαθεί τόσα, από μια μόλυνση, από τη μόδα, από μια ισχυρή δόση (αλλά όχι αρκετή, ούτε καν αρκετή)

https://www.youtube.com/watch?v=OLBdB5wIopY

το καλοκαίρι μου είναι
όταν περπάτησα ξυπόλητος από Ροτόντα σπίτι
με ένα σουβλάκι στο χέρι
και τα γυαλιά του δρόμου δε μου έκοψαν το πόδι

ακόμα
είναι σταλιές σταλιές αίμα
στα λευκά πλακάκια ενός σπιτιού γεμάτου νερό
που τα αγόρια ψάχνανε φιλιά
και τα κορίτσια το ίδιο
κι εγώ με τα πόδια γυμνά
απολάμβανα το τσούξιμο του βρώμικου πατώματος στα κομμένα μου ακροδάχτυλα

το καλοκαίρι πρέπει να κάνεις πράγματα που δεν κάνεις τον υπόλοιπο χρόνο
να βγάζεις τη μπλούζα σου σε άκυρα μέρη
να μη φοράς παπούτσια σε μέρη που πρέπει να φοράς
να μιλάς σε αγνώστους επειδή είναι όλοι λίγο πιο φιλικοί
το καλοκαίρι
είναι για να πας σε νέα μέρη
και να ξαπλώσεις σε νέα κρεβάτια
και να ακούσεις νέες φωνές

εγώ βαριέμαι όμως
και η διάθεσή μου αλλάζει ανά 5λεπτο
βαριέμαι και το καλοκαίρι και τα καινούργια του πράγματα
και βαριέμαι να πρέπει να λέω μόνο ενδιαφέροντα πράγματα
και βαριέμαι να δείχνω ενδιαφέρων τύπος
και να μιλάω έξυπνα
και να μοιάζω κουλ
και να δείχνω αυτάρκης και δυνατός

βαριέμαι να κάνω τόσα μόνο και μόνο για να μη βαριέσαι
και να μην τα καταφέρνω κιόλας

προτιμώ το καλοκαίρι να ακούω στέρεο νόβα
που ταιριάζουν κιόλας
και να περπατάω ξυπόλητος
και να μεθάω και να μπαίνω σε πάρτυ ακάλεστος
και να βλέπω σειρές
και να ανοίγω ερκοντίσιον γιατί ζεσταίνομαι φρικτά

και αμα φαίνομαι ωραίος τύπος καλώς
αν όχι
μπορείς να πας να γαμηθείς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου